Versetul zilei

21 iulie 2013

Laudat fie DOMNUL !

Dupa o zi plina de binecuvantari, in care NUMELE LUI DUMNEZEU a fost proclamat si in NUMELE LUI ISUS s-au facut vindecari...nu pot decat sa spun,
"MARE E DUMNEZEUL  IN CARE MI-AM PUS NADEJDEA"
Oricat de mult as vrea sa va spun ceea ce am simtit si ceea ce am vazut azi in Parcul Rozelor, nu pot sa descriu in cuvinte. Dumnezeu a fost prezent si Duhul Sfant si-a facut lucrarea.

As vrea sa va spun mult mai multe, insa las pe maine totul...si sper cu ajutorul Lui sa  pot posta, pentru ca trebuie sa aflati si dumneavoastra cat de maret e Dumnezeu.
Sincer sunt epuizata.....dar nu de oboseala...ci simt o altfel de epuizare.
A fost minunat si ungerea Divina  a fost peste cantareti, peste pastorul Natanael Costea...dar momentul cel mai culminant a fost cand DUMNEZEU si-a aratat puterea si maretia. Toti cei care au fost prezenti au putut vedea ca Dumnezeu este acelasi ieri, azi si in veci.
Dupa 8 ani in care paralizia a rapus o tanara doamna intr-un carucior la  nasterea copilului ei, iata ca astazi inaintea ochilor nostri Dumnezeu a facut minuni.
S-a chemat NUMELE LUI ISUS HRISTOS peste aceasta femeie, si in NUMELE LUI, s-a ridicat si  a inceput sa umble. Acum poate imi intelegeti epuizarea.....
Matei 10:8
Vindecaţi pe bolnavi, înviaţi pe morţi, curăţaţi pe leproşi, scoateţi afară dracii. Fără plată aţi primit, fără plată să daţi.

Dumnezeu sa isi desavarsesca lucrarea inceputa, pana la capat.Ma opresc aici si maine cu ajutorul Domnului...voi posta si poze si filmari.
Dumnezeu sa fie laudat pentru toate acestea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu