Versetul zilei

25 iulie 2013

Rugati-va unii pentru altii!

Astazi inca de dimineata la birou, citind rugaciunea "Tatal nostru", mi-am dat seama cat neadevar este adeseori rostit, si asa am inceput sa scriu cateva cuvinte.Insa nu am reusit sa termin, aveam si de lucru, dar si sanatatea nu m-a ajutat. Am venit acasa si se pare ca viroza pe care am reusit sa o "fur de undeva", mi-a dat de cap. Asa am reusit si eu sa ma odihnesc...;)
Dupa cateva medicamente pe care abia am fost obligata sa le inghit, dandu-mi  toata silinta de a nu le scoate inapoi (eu care nu sunt cu pilulele), dupa cativa litri buni de ceai de toate soiurile, dupa cateva frectii impotriva febrei, si dupa cateva rugaciuni facute la concret, iata ca am reusit sa termin ceea ce am inceput sa scriu.
Cred ca si la noapte voi reusi sa ma odihnesc, in speranta ca se va gasi  si printre voi, prietenii mei, macar unul care sa se roage pentru bolnavi (adica pentru mine), si ma rog si eu ca Domnul sa va rasplateasca.
Iacov 5:16
Mărturisiţi-vă unii altora păcatele şi rugaţi-vă unii pentru alţii, ca să fiţi vindecaţi. Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu