Versetul zilei

23 iulie 2013

Ai siguranta vietii vesnice?


Cine crede în Fiul lui Dumnezeu are mărturisirea aceasta în el; cine nu crede pe Dumnezeu Îl face mincinos, fiindcă nu crede mărturisirea pe care a făcut-o Dumnezeu despre Fiul Său. Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său.
 Cine are pe Fiul are viaţa; cine n-are pe Fiul lui Dumnezeu n-are viaţa.V-am scris aceste lucruri ca să ştiţi că voi care credeţi în Numele Fiului lui Dumnezeu aveţi viaţa veşnică.
1Ioan 5:10-13
 Ieri dupa o discutie cu un coleg la servici, un coleg care de altfel este foarte religios si tine cu strictete toate sarbatorile, toate ritualurile si tot ce tine de traditie, am ajuns la concluzia ca din pacate, ca si el...sunt multi "crestini"
Desi i-am invitat si pe colegii mei sa vina in parcul Rozelor la  serviciul de evanghelizare, bineinteles ca au inceput sa rada si sa spuna...ca ei nu pierd timpul cu prostii de ale mele.
Ieri dupa evanghelizare, am incercat sa le spun cum a fost si  mai mult sa le spun cum Dumnezeu si-a aratat puterea LUI  si nimeni nu va putea tagadui minunea pe care  Dumnezeu a facut-o.
Au stat si au ascultat si foarte sceptici mi-au zis: "o fi, daca tu spui" insa atunci cand i-am invitat sa vada filmarea...s-au cam fastacit...si au schimbat subiectul. 
Concluzia lor finala....."asta este....murim..murim"
Numai ca atunci cand le-am zis ca nu se termina totul la moarte si ca exista o viata vesnica, o vesnicie pe care inca de acum ti-o pregatesti prin alegerea pe care o faci, rai sau iad...unul din ei "cel foarte religios", mi-a spus ca el nu crede in asa ceva.
Mirata, l-am intrebat daca crede in Dumnezeu, dar el si mai mirat mi-a raspuns"normal, cred in Dumnezeu".
"Atunci daca crezi in El, de ce nu crezi si ce spune EL?"
Ioan 3:16
Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică
Incet s-a asternut tacerea in birou...si intrarea unui client....i-a salvat din incurcatura.

Astazi te intreb si pe tine dragul meu cel care citesti aceste randuri.
Crezi in Dumnezeu?
Daca da, crezi ca va exista o viata dupa moarte?
Daca da, ai siguranta mantuirii?
Ai siguranta vietii vesnice?

Daca citim Scriptura, in lumina Cuvantului Sau vom putea daca avem siguranta vietii vesnice.Chiar daca crezi in Dumnezeu, chiar daca crezi ca exista o viata dupa moarte, acestea nu iti vor da garantia si siguranta vietii vesnice!
Siguranta mantuirii ne aduce si siguranta vietii vesnice. 
Siguranta vietii vesnice o avem in urma credintei fierbinti in Isus, " voi care credeţi în Numele Fiului lui Dumnezeu aveţi viaţa veşnică".
Siguranta vietii vesnice o vom avea atunci cand Hristos locuieste in noi, iar noi cautam sa pazim poruncile Sale, atunci cand cautam sa ne asemanam cu Isus.
In 1 Ioan 2:3-6 scrie
Şi prin aceasta ştim că Îl cunoaştem, dacă păzim poruncile Lui.
 Cine zice: „Îl cunosc”, şi nu păzeşte poruncile Lui, este un mincinos, şi adevărul nu este în el.
 Dar cine păzeşte Cuvântul Lui, în el dragostea lui Dumnezeu a ajuns desăvârşită; prin aceasta ştim că suntem în El.
Cine zice că rămâne în El trebuie să trăiască şi el cum a trăit Isus.
Siguranta vietii vesnice o avem atunci cand cautam zi de zi sa fim neprihaniti si ne departam de tot ceea ce este pacat.Departarea de pacat ne face sa-L iubim pe Dumnezeu, iar iubirea de Dumnezeu ne face sa ne departam si sa uram pacatul.
Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.
 Căci tot ce este în lume: pofta firii pământeşti, pofta ochilor şi lăudăroşia vieţii, nu este de la Tatăl, ci din lume.
 Şi lumea şi pofta ei trec; dar cine face voia lui Dumnezeu rămâne în veac.
1Ioan 2:15

Sunt doar cateva cerinte a lui Dumnezeu, pe care daca le vom implini, vom avea siguranta vietii vesnice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu