Versetul zilei

13 aprilie 2013

Ti-ai asigurat o casa in cer !

Tot mai multi oameni sunt preocupati sa isi faca o casa. Ieri discutam  cu cineva care isi facuse o casa frumoasa, dar printre altele imi spunea ca lunar isi plateste chiria....si nu intelegeam.De fapt creditul din banca, rata lunara pe care o are timp de  25 de ani, este chiria.
Si are dreptate, pentru ca abia dupa 25 de ani intra in posesia ei de fapt.
Calculand de fapt, anii pe care ii are, plus cei 25 de ani cu credit....constat ca va fi in pragul pensiei.De fapt, se sacrifica, si nu numai el, ci multe persoane in aceeasi situatie...pentru a-si face un confort deosebit de care sa se bucure doar cativa ani....si cine stie...poate nici nu apuca sa se bucure, pentru ca ziua de maine nu este a noastra, spune Biblia.
Stateam si ma gandeam....pentru cativa ani, ca sa o ducem bine...ne silim sa facem tot ce ne sta in  putinta. Acuma nu vreau sa fiu inteleasa gresit, nu e rau sa iti faci o casa, si din pacate astea sunt conditiile la noi in tara, si nu numai, poti face ceva doar cu ajutorul ratelor, dar ideea este alta. 
Cat ne silim sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a ne asigura tot confortul pentru viata vesnica?
Viata de aici este o secunda in comparatie cu vesnicia care ne sta in fata. Cred ca cereasca casa pe care o putem  mosteni ar trebuie sa fie preocuparea noastra.Tot ce este aici vom parasi in curand....vesnicia ne sta in fata.
Isus spune:"În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi. Ioan14:2
Fiecare avem pregatit un loc, depinde insa de noi ce facem, cum traim, ca sa putem mosteni acest loc.
Iti  stau in fata doua drumuri, calea ce duce in iad sau drumul ce duce la cer.
Iti sta in putere sa decizi azi, ce alegi?
Spune DA lui ISUS si vei fi salvat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu