Versetul zilei

13 aprilie 2013

Nu vreau sa te pierd, caci prea mult te iubesc!

Aseara am ascultat o cantare care mi-a placut mult....mi-a placut incat am adormit cu ea...si m-am trezit tot cu ea.
 Stiu ca fratii de la Toflea, cei care o canta, nu sunt pe gustul profesionistilor sau  asa zisilor "artisti crestini", dar sa nu uitam Domnul are nevoie de slujitori si nu de artisti.
Talente avem, destule...din pacate credinta prea putina.
Imi amintesc de un verset din Matei 19:30
Dar mulţi din cei dintâi vor fi cei din urmă, şi mulţi din cei din urmă vor fi cei dintâi.
Ma simt ca o frunza.. purtata de vant..
Ca o trestie franta..pe malul unui lac..
Ca un muc..care abia mai fumega..
Dar fara Domnul..mult, mult prea sarac..
Furtuna e mare iar barca..mi-e inecata..
Nu mai pot vasli..as vrea, sa ajung la mal..
Ma uit in jurul meu si vad, doar barci scufundate..
Mai vino odata, sa nu ma pierd in lac..

/Mai trimite-mi Doamne /x3
Incurajari…
Ca mi-e greu pe cale, nu mai am rabdare..
Mi-ai spus sa Te chem, cand imi este greu..
Azi e clipa sa Te strig..
E momentul sa Te chem, in ajutor..
Nu vreau sa Te pierd Isuse,
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc..

Nu strig fiul lui David, ai mila de mine..
Nu sunt orbul Bartimeu, cel din vechime..
Nu-s femeia, Cananeanca, cea din scripturi..
Sa cer de la tine, doar faramituri..
Sunt un simplu calator, spre tara mea..
Sunt un copil, fara de-ajutor..
Tu Esti Tatal meu, Tu Esti Mama mea..
Ma incred in Tine, din tineretea mea..
 
/Mai trimite-mi Doamne /x 3
Incurajari…
Ca mi-e greu pe cale, nu mai am rabdare,
Mi-ai spus sa Te chem, cand imi este greu..
Azi e clipa sa Te strig..
E momentul sa Te chem, in ajutor..
Nu vreau sa Te pierd Isuse,
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu