Versetul zilei

15 februarie 2013

Sunt o mladita roditoare ?

Eu sunt adevărata Viţă, şi Tatăl Meu este Vierul. Ioan 15:1
Dumnezeu-Vierul, Isus- Vita, noi mladitele!
Aseara mi-a placut tare mult mesajul prin care Dumnezeu ne-a cercetat pe cei prezenti in adunare.
De fapt...nu exista  mesaj prin care sa nu fim cercetati.
    Rămâneţi în Mine, şi Eu voi rămâne în voi.
O prima conditie ca Dumnezeu sa ramana in viata noastra, este aceea....de a ramane si noi in EL.
A ramane in El, inseamna a avea o relatie cu El zi de zi. Multi inteleg pocainta, o stare de moment, un eveniment care s-a produs in viata lor...si cam atat.
Oh...cat de mult implica aceasta relatie.....
Sa privim la relatiile dintre cupluri, mai bine zis casnicia.Ea nu este un eveniment sau o emotie  trecatoare in viata de familie, ci este un angajament pe viata, care necesita sacrificii, dedicare si daruire, si toate acestea exista doar daca este dragoste intre cei doi.
Ca o  relatie sa fie perfecta cu sotia sau cu sotul,  trebuie sa fie zi de zi revigorata prin tot felul de declaratii, de mici atentii, uneori e nevoie ca legamintele sa fie reinnoite si multe alte sacrificii.
Tot asa este relatia noastra cu Isus Hristos.Asa cum El isi innoieste in fiecare zi bunatatea, credinciosia  si indurarea  fata de noi, tot asa trebuie si noi sa ii aratam zi de zi dragostea noastra.
Dragostea noastra nu trebuie sa fie doar la nivel declarativ, ci ea se dovedeste prin fapte.
"Cine rămâne în Mine şi în cine rămân Eu aduce mult rod"
Ce folos ar fi sa aud in fiecare zi de la sotul meu "te iubesc, draga mea"...si in rest sa duca o viata care sa imi dovedeasca contrariul?
La fel si Isus asteapta, dovada iubirii noastre fata de EL.
Atunci cand ramanem in El, aducem roade pentru El.
Roada pocaintei !
Faceţi, dar, roade vrednice de pocăinţa voastră -Matei 3:8
Roada sfintirii !
Dar acum, odată ce aţi fost izbăviţi de păcat şi v-aţi făcut robi ai lui Dumnezeu, aveţi ca rod sfinţirea, iar ca sfârşit viaţa veşnică. Romani 6:22
Roada neprihanirii !
Şi roada neprihănirii este semănată în pace pentru cei ce fac pace. Iacov 3:18
Roada rabdarii !
Sămânţa care a căzut pe pământ bun sunt aceia care, după ce au auzit Cuvântul, îl ţin într-o inimă bună şi curată şi fac rod în răbdare. Luca 8:15
Roada Duhului !
Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia,blândeţea, înfrânarea poftelor. Galateni 5:22-23
Roada luminii !
Căci roada luminii stă în orice bunătate, în neprihănire şi în adevăr.Efeseni 5:9
Roada buzelor noastre ! 
Prin El, să aducem totdeauna lui Dumnezeu o jertfă de laudă, adică, rodul buzelor care mărturisesc Numele Lui. Evrei 13:15

Iata cateva roade care "ar trebui " sa ne caracterizeze pe noi cei care spunem ca traim in El.
Dar oare traim noi in EL si traieste El in noi....?
O intrebare la care fiecare sa ne dam raspuns in inima noastra. 
Daca traim in El, fie ca rodul nostru sa fie mult, vers 8 din Ioan 15;"Dacă aduceţi mult rod, prin aceasta Tatăl Meu va fi proslăvit; şi voi veţi fi astfel ucenicii Mei", iar daca nu am trait  asa cum trebuia, astazi inca Dumnezeu  ne asteapta sa luam decizii noi.
O ZI BINECUVANTATA VA DORESC ALATURI DE DOMNUL !
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu