Versetul zilei

13 noiembrie 2012

Traim doar prin har !

"A mea este razbunarea si Eu voi rasplati. Cand va incepe sa le alunece piciorul..."
Deuteronom 32:35/a
Ne-am obisnuit sa Il privim pe Dumnezeu ca pe un Dumnezeu indurator, plin de dragoste, iertator, etc...In versetul  de mai sus vedem un Dumnezeu care nu prea este pe placul nostru, un Dumnezeu  drept, un Dumnezeu care nu iarta nimic, un Dumnezeu sever am putea spune.
A mea este razbunarea si Eu voi rasplati.....aceste cuvinte anunta razbunarea lui Dumnezeu impotriva Israelitilor.Un Dumnezeu razbunator fata de cei rai...Desi erau un popor ales de Domnul care traiau doar prin Har, ei au nesocotit invatatura Lui. 
Traiau prin Har....
La fel putem spune si noi azi...traim prin Har !
Nu avem nici un merit in plus noi...si totusi Domnul inca este indurator. Suntem expusi in fiecare zi  pacatului si piciorul nostru poate aluneca in orice clipa de pe stanca, cu-atat mai mult piciorul nostru aluneca daca umblam prin locuri alunecoase.Dumnezeu nu este lipsit de putere ca sa actioneze asa cum meritam...iar daca nu o face este doar pentru faptul ca "INCA"...mai are rabdare. Citeam un verset si sincer, desi am citit cartea lui Daniel de mai multe ori...azi din nou am luat aminte la acest verset,
"Toţi locuitorii pământului sunt o nimica înaintea Lui; El face ce vrea cu oastea cerurilor şi cu locuitorii pământului, şi nimeni nu poate să stea împotriva mâniei Lui, nici să-I zică: „Ce faci?”
DANIEL 4:35
SUNTEM NOI OARE DE CONSTIENTI DE PUTEREA LUI..?
Citeam un articol in care se spunea despre mai marii lumii cum isi construiesc buncare speciale, (adaposturi) in cazul unui razboi atomic.Da...isi pot construi adaposturi de miliane de dolari....dar un adapost in fata furiei lui Dumnezeu nu-l va putea construi niciodata. Nici o fortareata nu poate sa ne adaposteasca in fata furiei si a judecatii LUI, in schimb sub aripa Lui gasim adapost in fata oricarei furii a naturii sau a oamenilor infuriati.
 Toti oamenii pot fi impotriva noastra....atunci cand Dumnezeu este cu noi, nimeni nu ne poate face nimic.
La pieptul sau gasim refugiu si siguranta in momentele noastre de slabiciune, in momentele dificile ale vietii  cand  incercarile se abat asupra noastra. In Isaia 25:4 sta scris:
"Căci Tu ai fost un loc de scăpare pentru cel slab, un loc de scăpare pentru cel nenorocit în necaz, un adăpost împotriva furtunii, un umbrar împotriva căldurii; căci suflarea asupritorilor este ca vijelia care izbeşte în zid"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu