Versetul zilei

27 august 2012

O seara deosebita alaturi de fratele Panican !

O seara deosebita alaturi de fratele Panican !
 Da....intr-adevar o seara deosebita si plina de har. Daca pana astazi ascultam mesajele fr. Panican cu deosebita placere, de astazi o sa ii ascult si muzica sa,  tot atata placere. Acuma  seara, am petrecut din nou in Casa Domnului, caci unde este mai bine...decat in Casa Lui, si o mie in alta parte nu face cat una in casa Domnului,bucurandu-ma in Domnul cu oameni deosebiti!
 Am descoperit ceva despre care nu stiam pana acum. Am stiut ca este un pastor deosebit cu mult har si calauzit de Duhul Sfant, dar nu am stiut ca este un foarte talentat cantaret. Astazi am avut ocazia sa il aud ...si credeti-ma ca are un talent deosebit.
Domnul sa fie slavit si inaltat in toate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu