Versetul zilei

28 august 2012

Dumnezeu e prezent in biserica ta?

    Astazi am citit o istorioara si din nou am cazut  pe ganduri...si  iar m-am intrebat, oare de ce acceptam sa se implineasca Biblia exact cu noi crestinii acestui veac..??!!

   Intr-o biserica,se adunau duminica multi credinciosi, care mai de care imbracati foarte elegant si poate prea extravagant, pentru un loc in care veneau sa se intalneasca cu Domnul. Printre acesti credinciosi, venea cu regularitate un batranel in haine ponosite."Lumea" din adunare,(observati ghilimelele) il privea cu mare dispret si stateau chiar la o anumita distanta de el, dar batranului parea sa nu ii pese.Avea pe el o haina murdara si prafuita, iar pantalonii erau patati, etc. Deranjati de acest  frate, "crestini", au mers la pastor si i-au spus sa rezolve cumva aceasta problema, pentru ca batranul este dezgustator.
Pastorul  bisericii le-a promis ca se va ocupa de aceasta problema.
   Asa ca l-a luat pe batran deoparte, si i-a spus:
-Tu stii cum trebuie sa vii imbracat aici la biserica?
-Nu stiu, parinte, spuse batranul .
-Pai, deseara cand te rogi, intreaba-l pe Dumnezeu cum ar trebui sa fie oamenii imbracati la biserica !
-Bine parinte, asa am sa fac !
 Increzator ca a rezolvat problema, fiind convins ca batranul a priceput ce vroia sa ii spuna, pastorul pleca.
   A doua zi in adunare isi facu aparitia din noua batranul.Avea acelesi haine ponosite si zdrentuite. Imediat pastorul s-a dus la el si l-a intrebat:
-Ai stat de vorba cu Dumnezeu ?
-Da, parinte !
-Si...?...ce a zis Dumnezeu ?
-A zis ca habar n-are. EL n-a fost niciodata in biserica asta.....

    Din pacate TRIST, dar foarte adevarat!!!
    Ti-ai pus intrebarea vreodata, Dumnezeu  este in biserica ta?
   Am construit atat de multe  biserici, dar prezenta lui Dumnezeu, este in tot mai putine ! Aud pe foarte multi declarand, traim vremi de trezire....FALS !!!
Traim vremi de criza spirituala iar bisericile noastre moderne s-au transformat in sali de spectacol, cu programe din abundenta care inunda mintile si in sufletele noatre. De-aceea  ne-am imbolnavit spiritual, pentru ca hrana pe care o dam, este o hrana superficiala si nehranitoare. In  suflet trebuie sa patrunda doar ce este divin, pentru ca insasi sufletul este de esenta divina. Daca  privim in Scriptura, constatam ca nu exista  nici cea mai mica legatura intre modul de inchinare si traire a primilor crestini si crestinii din ziua de azi. Azi am devenit, "crestini de duminica" si, nu am plecat noi in lume,"ci am adus lumea in biserica".
   "Nu iubiti lumea, nici lucrurile din lume. Daca iubeste cineva  lumea, dragostea Tatalui NU ESTE IN EL " 1Ioan 2:15
 Astazi avem pastori si  biserici care accepta tot felul de compromisuri, doar pentru a avea membri cat mai multi. Acceptam in biserici divorturi, pacate ascunse, curvii, preacurvii, inchinatori la idoli, si multe pacate care au intinat pe crestini, dar uitam un singur lucru, pe Dumnezeu nu il putem minti.
David in psalmul 139 spune:"Doamne Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti, stii cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul.  Stii cand umblu si cand ma culc, si cunosti toate caile mele . 
Acesta este DUMNEZEU !!!! 
Si-atunci pe cine incercam sa mintim, pe oameni?
Oricum, oamenii nu ne pot face nimic, de ce aceasta  teama ? Nu omul are cheile Imparatiei, ci DUMNEZEU, glorie LUI !
In cartea Revelatiei lui Dumnezeu, Apocalipsa, descoperita batranului Ioan  scrie: "Nimic intinat nu va intra in ea, nimeni care traieste in spurcaciune si in minciuna; ci numai cei scrisi in Cartea Vietii Mielului"
IN MINCIUNA...accentuez. O viata duplicitara se numeste MINCIUNA !
Sa ne amintim exemplul Ananiei si Safirei, oameni asupra carora Dumnezeu a intervenit transant: “Cum de ti-a umplut Satana inima, sa minti pe Duhul Sfant? N-ai mintit pe oameni, ai mintit pe Dumnezeu”, scrie in Faptele Ap.
Ne bucuram poate ca nu suntem morti ca  Anania si Safira, dar din pacate nu realizam cat suntem de morti spiritual atat ca si crestini, dar si ca biserica. Nu o spun sub forma de critica, si nu fac referire la nimeni, dar trebuie sa ne trezim, pentru ca altfel judecata sta sa inceapa chiar de la Casa Domnului, si mare ne va fi mirarea ca ne trezim ca dupa o viata in care am sluijit, am predicat, am cantat si am crezut ca suntem crestini, vom auzi cuvintele ingrozitoare: PLEACA, PENTRU CA NU TE CUNOSC.
    In Imparatia lui Dumnezeu nu ajung oamenii credinciosi care frecventeaza biserica, chiar si cu regularitate, CI  ACOLO AJUNG DOAR OAMENII CARE TRAIESC PENTRU DUMNEZEU si TRAIESC IN DUMNEZEU !

   Daca nu a intervenit Dumnezeu in viata ta, ca si la Anania si Safira, multumeste-i ca ti-a dat inca o sansa si harul sa te poti intoarce la EL.
"Mai exista o sansa !
O sansa cu Dumnezeu !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu