Versetul zilei

5 iunie 2012

Zile binecuvantate !

Si cum tot ce este frumos  nu dureaza aici pe pamant...s-au incheiat si aceste zile binecuvantate de Rusalii. Astazi am avut parte de inca o seara binecuvantata in parcul Rozelor din Timisoara, unde impreuna cu Grupul Speranta si  o multime de crestini, ne-am adunat sa il proclamam pe ISUS ca DOMNUL NOSTRU !
Este a IX editie , cand in Timisoara, in aceeasi locatie, Parcul Rozelor, in a doua zi de Rusalii, are loc un asemenea eveniment. Au fost momente minunate si binecuvantate.Alaturi de grupul Speranta, au slujit si formatiile Bisericii Penticostale Elim, corul , fanfara si orchestra.

Nu pot decat sa ii multumesc Domnului ca locuiesc intr-un oras atat de frumos, atat de binecuvantat, cu atatea oportunitati de  propavaduire a Evangheliei. 
Si prima seara am avut Harul de a participa la inca un concert de al lor in loc. Jebel.

Au fost momente minunate si acolo....si ce este mai important, faptul ca multe suflete dornice sa asculte mesajul Evangheliei au luat parte impreuna cu noi.
Mi-as dori ca aceste frumoase intalniri sa nu ramana doar un eveniment marcat pe agenda noastra , ci mesajul cantarilor si al Evangheliei pe care l-am auzit sa fie o calauza in viata noastra prin Duhul Sfant si ma rog ca Dumnezeu sa le dea Har in continuare in slujirea pe care o fac pentru ca sunt abia la inceputul turneului 2012, si mai au popas de facut  in aproape 30 de locatii.
Dumnezeu sa ii binecuvinteze si sa le rasplateasca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu