Versetul zilei

7 iunie 2012

O zi minunata !

  Este atat de minunat sa te trezesti in zori, primind o incurajare din partea lui  Dumnezeu.
Desi mi-a sunat alarma telefonului sa ma trezesc....am zis ca mai stau putin...si am adormit din nou.....dar m-a trezit  soneria unui mesaj in zorii zilei.A fost cel mai frumos lucru pe care l-am putut citi si cea mai frumoasa incurajare....desi nu aveam numarul in agenda telefonului ....si asta a fost si mai interesant.....ulterior am aflat cine este.... cu atat mai mare a fost bucuria ca venea din partea unei copile de 11-12 ani.
Aceasta incurajare o impart si eu la randul meu cu voi.

"Stii care este cel mai fascinant lucru? Ca traiesti fiecare zi nestiind ce iti aduce ziua de maine, dar stii ca este in mana lui Dumnezeu. Viitorul nu sta in mana sefului, a mamei sau a altcuiva, nici in mana ta ca sa il poti controla si manipula. EL a fost , este si va fi langa tine atunci cand toti si toate au disparut.
Vremurile si anotimpurile se schimba, dar nu si Dumnezeu.
El este mereu "Dumnezeul oricarei mangaieri", si EL are  grija de tine si azi !!!!! "

 Ce minunat !!!!
  Va doresc si azi o zi minunata !

Un comentariu: