Versetul zilei

18 iunie 2012

Vrednic este MIELUL de lauda !!!

      Nu demult am primit o carte in format electronic de la o sora foarte draga mie....desi nu o cunosc realmente, ci doar virtual ...si totusi o cunosc parca de o viata. O respect si ...toata stima pentru cuvintele deosebite, dar se vede ca varsta  si experienta de viata, isi spun cuvantul.
    Atunci cand am vorbit cu dansa pe internet si mi-a pomenit de aceasta carte, insusi titlul carti  a sunat o provocare foarte tare, mai ales ca subiectul cartii era " lauda". Si cum mie imi place sa il laud pe Dumnezeu chiar  a sunat o reala provocare.
   Citind aceasta carte...mi-am dat seama cat de importanta este lauda adusa la adresa lui Dumnezeu.Tare mult mi-a placut introducerea facuta de autor si avea mare dreptate....
    Oriunde ne-am duce....in orice limba s-ar vorbi....chiar daca nu cunoastem limba....dar cuvantul "ALELUIA", il intelegem indiferent in ce limba este rostit!!!
     ALELUIA .....care de fapt este :LAUDAT FIE DOMNUL, SE PARE CA ESTE CUVANTUL CARE IL VOM ROSTI SI IN CER, cei care ajungem acolo.....si sa dea Domnul sa ajungem cu toti, Apoc.19:1; Apoc.19:4 si in vers 6 gasim din nou aceasi expresie...ALELUIA
   Dar oare lauda sta doar in cantare...??? Citind aceasta carte pe care o ador....am inteles ca NU...
Multi in ziua de azi suntem inclinati sa credem ca lauda inseamna cantare, iar rugaciunea de regula este o cerere inaintea lui Dumnezeu adusa, la care asteptam raspuns. Imi amintesc de indemnurile unui frate din biserica pe care le dadea la rugaciune....in care insista sa avem rugaciuni doar de lauda..si sa incercam sa nu cerem nimic Domnului....doar sa ii aducem lauda.
    Si avea mare dreptate !!!!
    In rugaciune, lauda este o dinamita !!!
    In Psalmul 22:3, David spune:"Totusi, Tu esti Cel sfant, Tu care locuiesti in mijlocul laudelor lui Israel" !!!
  De ce este lauda in rugaciune o dinamita....?
Dumnezeu  locuieste in mijlocul laudelor noastre. A locui  inseamna : a sta in , a trai  in .....
Deci Dumnezeu sta  si se manifesta IN  mijlocul laudelor....Atunci cand Il laudam !!!!!
   Imi amintesc cand erau copiii mici si erau agitati le puneam muzica.Asa bine se linisteau...si adormeau....!!!!
Muzica  le dadea o stare de liniste. Insusi eu am trait aceste experiente, si atunci cand eram confruntata cu diferite stari incepeam sa il laud pe Domnul, il laudam prin cantare, dar am convingerea ca lauda in rugaciune face minuni.
"In orice lucru, aduce-ti cererile voastre inaintea  lui Dumnezeu  prin rugaciuni si cereri CU MULTUMIRI "Filipeni 4:6 .Rugaciunea si lauda sunt doua puteri spirituale deosebite.
  Atunci cand esti nervos adu-i la adresa lui Dumnezeu laude, si vei vedea cum vor dispare nervii !
  Atunci cand esti ingrijorat, lauda-L pe Domnul !
  Atunci cand esti frustrat, lauda-L pe Domnul !
Lauda  alunga orice stare din viata noastra care ne impiedica sa Il simtim pe Dumnezeu alaturi de noi si toate aceste stari sunt invinse prin bucuria laudei lui Dumnezeu.
  EL este CEL vrednic de lauda !!!!







Un comentariu:

  1. ALELUIA ; AMIN. Ps 18:3”EU STRG: Laudat sa fie DOMNUL” și sunt ISBAVIT”

    RăspundețiȘtergere