Versetul zilei

1 mai 2012

Isus painea vietii !

Daca citim Evanghelia dupa Ioan, gasim de sapte ori cate o expresie a ceea ce este ISUS Mantuitorul.
Eu sunt Pâinea vieţii. Cine vine la Mine nu va flămânzi niciodată; şi cine crede în Mine nu va înseta niciodată."Ioan 6:35
Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii."
Ioan 8:12
Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine. Ioan 14:6
„Adevărat, adevărat vă spun că Eu sunt Uşa oilor."Ioan 10:7
„Eu sunt Împărat. Eu pentru aceasta M-am născut şi am venit în lume, ca să mărturisesc despre adevăr.
Oricine este din adevăr ascultă glasul Meu.Ioan 18: 37

Cred fiecare comparatie este extraordinara.Dar oprindu-ma la aceasta: 
Isus painea vietii, realizam cat de important este Isus in viata noastra.Daca pentru trup este importanta painea, fiind alimentul de baza , tot asa si  pentru suflet este importanta hrana (painea ) care ne da viata.Prin El avem viata vesnica.
Unul din versurile cantarii pe care am cantat-o duminica spune asa;
"As fi un bulgare de gheata,
Un chip de huma fara viata
O stanca-nvaluita-n ceata
Si-o noapte fara dimineata"
Fara El, noi toti am fi fost niste oameni pierduti. Am fi fost oameni fara valoare, dar prin jertfa Sa de la Golgota, viata noastra a capatat un sens si am devenit oameni cu o valoare inestimabila in fata LUI. Poate ca in fata oamenilor nu valoram nimic, nu asta e important ...important este cum esti in fata lui Dumnezeu.Noi, cei care il avem ca Domn, trebuie sa ne hranim din El si sa traim pentru El. Dandu-i sufletului cel mai  important aliment: painea vietii  vom stii sa ne  lasam pe deplin condusi de El si atunci in fiecare zi vom cauta sa facem in permanenta voia Lui.Atunci vom stii sa fim crestini de luni si pana luni.
Sa ne ajute Domnul sa cautam aceasta paine care ne da viata si calauzire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu