Versetul zilei

7 aprilie 2012

Remember !

Incerc sa  exprim ceea ce simt....e greu...si nu reusesc...
An de an...trec prin aceeasi stare. 
Astazi, cand se implinesc trei ani..nu pot sa nu imi aduc aminte de cel care mi-a oferit cei mai frumosi ani.Nu pot sa il uit pe cel care m-a facut fericita,si nu pot sa nu retraiesc  in gand toate amintirile frumoase pe care le-am avut impreuna.Stiu ca m-a iubit enorm....si tot la fel de bine stiu ca l-am iubit la fel de mult.
Se spune ca:" timpul vindeca ranile",dar nu stiu daca  acest lucru este valabil  la toti. Si totusi......stiu ca ranile mele le-a vindecat  Dumnezeu, si nu timpul.
Sunt trei ani in care m-a purtat pe bratul Sau,intr-un mod aparte. M-a purtat si atunci cand am fost in incercari...si mi-a dat putere si atunci cand am crezut  ca sunt la capat.
Privind in urma  am momente in care as putea spune ca "e imposibil "...si totusi .... "nimic nu este imposibil alaturi de Dumnezeu".

Nu pot decat sa ii multumesc pentru toate, si acum imi vine in minte versurile unui  cantec preferat de mine:
"Doamne te slavesc  si iti multumesc,
Pentru bunatatea-ti mare
Pentru incercari,binecuvantari
Doamne azi iti multumesc "!


3 comentarii:

  1. Mona nu pot decat sa spun :Laudat fie Domnul!
    Sarbatoarea Floriilor sa-ti dea bucurii ceresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin.El sa fie laudat pentru tot ce a facut,ce va face si ce va mai face in viata mea.
    Iri iti doresc pace si bucurii cu Domnul ,alaturi de cei dragi .

    RăspundețiȘtergere
  3. Monna,
    din cate stiu eu creierul isi reface firul si retraieste cu aceeasi intensitate anumite perioade din viata noastra.
    Ce mai stiu insa e ca Tata nu te lasa singura in prapastie ... chiar de aparent asa simti ..

    RăspundețiȘtergere