Versetul zilei

2 mai 2012

Alerg spre cer !

Dragostea unul din sentimentele cele mai frumoase!!!

 Daca  dragostea, sentimentul uman, este capabil sa faca  cele mai frumoase transformari si esti dispus sa accepti  tu insuti transformari in viata ta de dragul persoanei iubite, cu-atat mai mult dragostea divina  poate face imposibilul.
Dragostea lui Dumnezeu nemarginita pentru oameni a avut intotdeauna, si are, si astazi puterea de a  transforma din cei mai mari pacatosi  în  oameni aleşi ai Cerului, oameni răi în oameni buni, oameni fara valoare in oameni extraordinari.
Datorita dragostei lui Dumnezeu si eu am fost transformata. Il iubesc pentru ca  El m-a iubit intai. Privesc spre cer si alerg spre EL, si chiar daca alergarea mea este obositoare uneori.....imi continui alergarea, pentru ca EL imi este tinta. E cu mine mereu, in fiecare zi, in fiecare ceas.Imi aminteste in permanenta, ca raspalata  LUI va fi doar pentru acei care isi  sfarsesc alergarea.

De-aceea ....continui sa alerg.....continui...fiindca ....IL IUBESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu