Versetul zilei

7 iulie 2021

Calator in Israel, pe urmele Sale!

       Cand eram doar un copil aveam un vis si imi doream mult sa ajung in Israel. Acest vis m-a urmarit toata viata si atunci cu mintea mea de copil, dar si acum ca adult, am zis si cred ca e ceva uimitor sa ajungi sa calci pe urmele Domnului Isus si la propriu. Au trecut ani  si ani, dar visul tot ma urmarea. Dumnezeu a facut cu putinta acest lucru si am avut harul sa merg in Israel nu o data, ci de trei ori. De-altfel chiar in aceste zile ar fi trebuit sa revin in tara pentru ca aveam biletul luat pentru a merge a patra oara, dar Dumnezeu nu a mai ingaduit, venind aceasta pandemie.

A fost minunat si pot spune ca acel loc si-a pus amprenta asupra mea pentru toata viata. A fost un har sa pot vizita aceste locuri si doresc sa impartasesc cu voi cateva franturi din experienta pe care am avut-o acolo de fiecare data.

Voi posta in fiecare zi, in masura in care timpul imi permite, imagini din locurile pe care le-am vizitat, locuri pe care in mintea mea le aveam creionate ”altfel” decat sunt in realitate, dar si locuri frumoase in care Domnul Isus s-a nascut, a crescut sau a trecut pe-acolo.

Israelul nu are nevoie de nici o prezentare. 
ISAREL are o puternica istorie. Are la origini pe marii patriarhi ai Scripturii:  Avraam, Isaac si Iacov. A anul 1948 a luat fiinta noul statul modern Israel.
De-a lungul vremurilor a fost poporul cel mai greu incercat.
Este si va ramane poporul ALES  si IUBIT de Dumnezeu!

Voi binecuvanta pe toti cei care te vor binecuvanta, zice Domnul si ii voi blestema pe toti cei care te vor blestema! Geneza 12



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu