Versetul zilei

16 decembrie 2016

Esti gata sa accepti oferta LUI?

 
In mod special in aceasta perioada a sarbatorilor se face reclama la tot felul de produse si oferte, si peste tot in reviste, pe vitrinele magazinelor gasim tot felul de indemnuri de acest gen:
reducere 50% sau 2+1 gratis si oamenii captati de oferte, alearga dupa ele si cheltuiesc si ultimele resurse, fie ca le trebuie sau nu.
 
Si-n viata spirituala unii oameni alearga dupa beneficii si binecuvantari.
Dar in mintea mea s-a nascut o intrebare:
"cati alearga sau cati alergam dupa Cel care DA binecuvantarea?"
Vrem sa ne fie bine, vrem sa fim binecuvantati, dar fara CEL care ne da binecuvantarea, ori fara EL n-are cum sa ne fie bine.
Hristos a venit sa ne aduca pacea si mantuirea in dar, insa oferta Lui este la pachet:
ai pace daca Il ai pe El, ai mantuire daca Il accepti pe El in inima ta.
Esti gata sa accepti oferta LUI?
 
 
 

Un comentariu:

  1. "Gata este inima mea, Dumnezeule, gata este inima mea; cânta-voi şi voi lăuda întru inima mea.
    Deşteaptă-te slava mea! Deşteaptă-te psaltire şi alăută! Deştepta-mă-voi dimineaţa.
    Lăuda-Te-voi între popoare, Doamne, cânta-voi ţie între neamuri,
    Că mai mare decât cerurile este mila Ta şi până la nori adevărul Tău."
    (Psalmul 107:1-4)


    P.S. Da, Doamne, vreau oferta Ta! Tu oferi intotdeauna la pachet...aduci mangaiere, liniste, hrana sufleteasca, iubire, implinire... Tu oferi totul!

    RăspundețiȘtergere