Versetul zilei

16 noiembrie 2016

Sa va uitati in sus!

Un mesaj care trebuie ascultat!!!

Un comentariu:

  1. Aşteptând am aşteptat pe Domnul şi S-a plecat spre mine.
    A auzit rugăciunea mea. M-a scos din groapa ticăloşiei şi din tina noroiului
    Şi a pus în gura mea cântare nouă, cântare Dumnezeului nostru;
    Vedea-vor mulţi şi se vor teme şi vor nădăjdui în Domnul.
    (Psalmul 39)

    Căile Tale, Doamne, arată-mi, şi cărările Tale mă învaţă.
    Îndreptează-mă spre adevărul Tău şi mă învaţă, că Tu eşti Dumnezeu, Mântuitorul meu, şi pe Tine Te-am aşteptat toată ziua.

    Domnul este întărirea celor ce se tem de El, aşezământul Lui îl va arăta lor.
    Ochii mei sunt pururea spre Domnul că El va scoate din laţ picioarele mele.
    (Psalmul 24)

    Doamne, la Tine ma rog zi de zi...pentru ca eu cred in Tine.

    RăspundețiȘtergere