Versetul zilei

18 septembrie 2016

Minunata Timisoara!

Trebuie sa recunosc ca mi-au dat lacrimile urmarind acest video.
Deseori avem ochii atat de inchisi in fata frumusetilor din jurul nostru.Traim intr-un oras atat de frumos, cu atatea valori dar pe care prea putin il apreciem. Suntem nemultumiti de trafic, de cersetori, de sapaturile facute, de strazile care sunt in reparatii,...de-atatea si-atatea lucruri.
Criticam pe cei de la conducerea orasului, criticam pe toti, insa de prea putine ori apreciem pe cei care se silesc sa dea o fata frumoasa orasului nostru.
Sunt din Banat, dar nu sunt nascuta in Timisoara, insa traiesc aici de peste 30 de ani, iar copiii imi sunt 100% timisoreni, cu alte cuvinte AICI este casa mea si locul meu iubit. 
Zilele trecute a avut loc numirea  capitalei culturale europeane 2021 si dintre cele patru concurente BUCURESTI, CLUJ, BAIA-MARE SI TIMISOARA,
TIMISOARA a castigat titlul de capitala culturala europeana!
Acesta este un lucru extraordinar si nu pot decat sa ma bucur enorm. 
Imi doresc ca Timisoara cat si locuitorii ei sa fie un punct de reper pentru intreaga tara, atat pe plan economic, cultural, dar in mod special imi doresc sa fie o flacara vie din punct de vedere spiritual. 
Asa cum Revolutia din 1989 a avut punctul de plecare aici, tot asa imi doresc ca si trezirea spirituala sa inceapa tot de aici, si cred...CRED cu tarie ca Timisoara va avea din nou un cuvant de spus in aceasta privinta.
Doamne-ajuta!

4 comentarii:

  1. Superb!!!!!

    Esti norocoasa ca locuiesti in Timisoara.
    Este un oras absolut superb!
    Sunt indragostit de Timisoara. Imi place mult!
    Daca as avea un serviciu sigur si posibilitatea de cumpararea unei locuinte m-as muta definitiv in Timisoara.
    Dar ar fi prea frumos ca sa devina realitate.
    Banatenii sunt oameni calzi si educati. Totul este altfel in Timisoara.Mult mai frumos si ordonat.
    Numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de impresiile bune despre orasul Timisoara. La fel iti doresc si eu...numai bine!

      Ștergere
  2. Inima mea a fost bucuroasa cand am auzit vestea. Si da, mi-a placut plimbarea virtuala pe care ne-ai oferit-o prin videoclipul postat. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Carmen ca am reusit sa te scot la o plimbare prin orasul tau drag!

      Ștergere