Versetul zilei

19 septembrie 2016

In prezenta Sa !


Ma simt bine acasa, ma simt bine in bratele sotului, ma simt bine in prezenta copiilor, insa nicaieri nu este mai bine decat atunci cand simt prezenta Domnului.
In prezenta Lui simt pace in suflet, in prezenta Lui orice rana-mi este tamaduita, in prezenta Lui durerile-mi sunt alinate, in prezenta Lui ma simt bine.
Nu trebuie sa fii intr-o biserica sa-l simti pe Domnul langa tine, nu trebuie sa fii aplecat pe genunchi ca sa-L simti...El trebuie sa fie prezent in viata ta mereu.
Prezenta Lui prin Duhul Sau cel Sfant sa va umple inima!


Cand ma aflu-n prezenta Ta, pace gasesc!
Cand ma aflu-n prezenta Ta, imi vezi inima!
Cand ma aflu-n prezenta Ta, pace gasesc!
Cand ma aflu-n prezenta Ta, stiu ca Tu cunosti!

Tu-mi cunosti numele,
Tu-mi cunosti viata mea,
Inca ma mai iubesti,
Inca-Ti pasa de mine!
Eu sunt visul ce-l porti 
Ascuns in inima.
Cand ma aflu-n prezenta Ta,
Stiu ca Tu cunosti!

Un comentariu:

  1. Tu, Doamne, eşti totul în inima mea
    Pe Tine Te laud, te chem cu credinţă
    Din tot ce am astăzi nimic n-aş avea
    De n-ai fi Tu, Doamne, să-mi dai biruinţă.

    Şi viaţa din mine şi sufletul meu,
    Lumina din rugul ce-mi arde-nainte,
    În toate acestea eşti Tu, Dumnezeu
    În toate acestea eşti Tu, Doamne Sfinte.

    Şi-atât eşti de mare şi-atunci când mă cerţi
    Când stau cu durerea şi vina în pleoape
    Şi-atâta mă mângâi şi-atâta mă ierţi
    Şi-atâta-n necazuri Te simt de aproape.

    Şi-atâta eşti Doamne în sufletul meu
    Că nu mai încape nimica în mine
    Tu, Doamne, Tu, Sfinte ce eşti Dumnezeu
    Ajuta-mă, ia-mă şi du-mă la Tine!...

    Amin!

    RăspundețiȘtergere