Versetul zilei

14 mai 2016

La multi ani, ISRAEL!

Pentru Statul Israel astazi este zi mare!
In urma cu 68 de ani, pe  6 lyyar 5708 in calendarul iudaic, adica  14,05.2016  lua fiinta Statul Israel. 
Un popor mic, dar  cu un trecut mare!
Un trecut bogat si plin de experiente cu Dumnezeu. 
Atunci ca si acum, Israelul este protejat de Insusi Domnul si oricati vrajmasi incearca sa distruga acest Stat, el nu va putea fi invins, pentru ca Domnul va lupta pentru acest popor.

Acum, asa vorbeste Domnul care te-a facut, Iacove, si Cel ce te-a intocmit, Israele! "Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu.
Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde.
 Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau! Eu dau Egiptul ca pret pentru rascumpararea ta, Etiopia si Saba, in locul tau.
 De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta.
Nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine, Eu voi aduce inapoi neamul tau de la rasarit si te voi strange de la apus.
 Voi zice miazanoaptei: "Da incoace!", si miazazilei: "Nu opri", ci adu-Mi fiii din tarile departate si fiicele de la marginea pamantului: pe toti cei ce poarta Numele Meu si pe care i-am facut spre slava Mea, pe care i-am intocmit si i-am alcatuit."
Isaia 43

ISRAEL, DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu