Versetul zilei

22 februarie 2016

O saptamana minunata!

Am un obicei, in fiecare dimineata imi scot capul pe geam si privesc rasaritul.
 Iubesc sa fac acest lucru si de fiecare data imi vine in minte cuvintele pe care Dumnezeu le-a spus lui Iov:
Unde erai tu când am întemeiat pământul?
 Spune, dacă ai pricepere.Cine i-a hotărât măsurile, ştii? Sau cine a întins frânghia de măsurat peste el? Pe ce sunt sprijinite temeliile lui? Sau cine i-a pus piatra din capul unghiului atunci când stelele dimineţii izbucneau în cântări de bucurie şi când toţi  fiii lui Dumnezeu scoteau strigăte de veselie? 
Unde eram eu...? Unde era-i tu? 
Daca  Dumnezeu n-ar ingadui viata peste noi, am putea noi sa ne bucuram in fiecare zi de acest rasarit de soare? Am putea sa mai vedem lumina zilei fara EL?
Omul crede ca i se cuvine tot si ia viata ca si cum e dreptul lui. Dar nu este asa!
Noi avem viata pentru ca EL ne da viata!
 Nu pentru meritul nostru, ci pentru meritul Fiului Sau ISUS Hristos!
De-aceea sa-I multumim si astazi pentru acest rasarit minunat si Harul Lui sa fie si astazi peste toti cei ce-L iubesc pe Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu