Versetul zilei

20 februarie 2016

Lucrare pentru România!

     Am primit o lucrare și la randul meu vreau s-o împărtășesc cu dumneavoastră. Poate ca nu te interesează dragul meu, dar eu îmi fac datoria, iar tu faci ce vrei. Cine are urechi, să audă!

 Ianuarie, 2016.
    Un semnal de alarma pt copiii Domnului, Isus Hristos e Domnul. Sunt Domnezeu care lucrez tainic in mijlocul tau, poporule!
  Da iata, tu ca om muritor nu-mi poti patrunde Lucrarea Mea, tu nu stii ce-ti sta inainte, dar in bunatatea Mea iti fac de cunoscut o frantura din taina vremii....Pastreaza legatura cu cerul si cheama-Ma!!!
  In aceasta vreme(zice Domnul) caci va fi cercetat pamantul si un val va chema alt val. Vreau sa fac apropiere de Mine ca sa fiu strigat, sa fiu chemat dintr-o inima curata. Nu va fi cort neincercat, suflet neincercat, caci o cumpana a incercarii este pusa in acest an(2016) si unii vor suferi chiar pentru credinta. Este vremea de cernere, vreau sa incerc pentru ca vine vremea cand voi culege roadele. Vreau sa fac proba poporului meu si iata voi ingadui peste tara aceasta(Romania) prigoana!!!
  Oamenii legii lucreaza la planul acesta poporule!!
  De-o buna bucata de vreme in ceasul usilor inchise, s-a intocmit un cod de legi care vor fi decretate una dupa cealalta si puse in aplicare caci nimic nu le va mai putea sta in cale. O mare schimbare se va face cand dreapta mea se va retrage, jalea va intra in popor, durerea si stramtoarea. Evenimentele se vor desfasura cu repeziciune si se va face alegerea in popor, dar multi isi vor semna sentinta lepadarii, iesind din numaratoarea poporului Meu pentru todeauna. Caut strajeri care sa-mi faca trezirea in popor pentru ca-i scurta vremea de pregatire in care vreau ca pe ai mei sa-i imbrac cu putere de rezistenta pentru a putea ramane in capul oaselor in ceasul intunericului in care cel rau cauta sa-si faca lucrarea lui.   Ferice de cel intelept care va lua aminte la sfatul Meu si va pretui aceasta vreme de pregatire care se apropie de final. Da poporule, trambiteaza la cei care stau in jurul tau, nu sta nepasator!!!!
Duceti vestea mai departe ca  acest semnal de alarma sa fie auzit din loc in loc si cei care-si vor viata, sa intre grabnic in odaita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu