Versetul zilei

19 februarie 2016

Esti si tu un beneficiar?

Citeam astazi de dimineata un psalm tare frumos, Psalmul 14 care incepe asa:
”Nebunul zice in inima lui. nu este Dumnezeu...”
Lumea a evoluat, stiinta a avansat, dar cu toate acestea constat ca procentul acestor oameni este in continua crestere, (iertata  sa imi fie aceasta expresie).
Cu toate descoperirile, cu toata intelepciunea cu care este inzestrat omul, totusi oamenii declara altceva si se indoiesc de existenta lui Dumnezeu.
Nebunii sunt persoane care  vorbesc si traiesc ca si cum nu exista nimic superior peste ei. 
Ei nu cred ca exista Dumnezeu, nu cred Cuvantul si daca nu cred Cuvantul nu cred nici in revelatiile care sunt descoperite prin Cuvant. Inclinatiile noastre, ale oamenilor sunt doar spre rau, doar spre pacat si asta datorita pacatului in care a cazut omul imediat dupa creatie. Neascultarea a fost cauza care i-a condus spre moarte pe primii oameni, si acelasi pacat conduce si azi omenirea spre pierzare.
Domnul se uita din cer, cauta un om sa vada daca exista macar unul care sa fie intelept si sa-L caute, macar unul sa asculte...
Dar din pacate...toti suntem atinsi de acest  pacat al neascultarii.
Dumnezeu are o indelunga rabdare cu noi si nu vom avea nici o scuza ca nu am auzit, ca n-am stiut, ca n-am avut ocazia sau orice alta scuza...In aceea zi hotarata in care ne vom infatisa inaintea Lui, vom da socoteala pentru tot, si ce-am vorbit si ce-am facut. 
Suntem noi oameni care asculta de Dumnezeu?
A asculta de El, inseamna a avea credinta in El.
Dumnezeu ne-a facut atatea promisiuni in Cuvantul Sau si aceste promisiuni sunt pentru TOTI oamenii. Ba mai mult, jertfa de ispasire de la Golgota nu este doar pentru o anume categorie, ci este pentru toti oamenii. Insa beneficiarii acestor promisiuni, beneficiarii acestei jertfe nu sunt toti, sunt doar acei care se incred in El.
Esti tu un beneficiar...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu