Versetul zilei

4 septembrie 2015

Pocainta trebuie dovedita prin fapte, nu prin vorbe!

Dupa cateva zile in care datorita unor ,,mari experti” am ramas fara internet in casa, astazi am reusit sa chem pe un ,,mare expert”, doar ca de data aceasta omul chiar era expert si mi-a facut conexiunea iarasi, asa ca incerc cumva sa revin la zi si sa ma mai documentez in ceea ce privesc ,,vestile” fie ca sunt bune sau rele. 
Bune...? Nu prea sunt, rele in schimb...una dupa alta. Singura veste buna este ca si astazi Dumnezeu inca a mai lasat o zi de indurare peste noi, cu toate ca nu meritam, mai ales la ceea ce vad ca este in jur, desi pentru a vedea aceasta veste buna, nu avem nevoie de internet, ci o simtim toti,  in fiecare zi cand deschidem ochii si vedem ca suntem inca in viata.
Eu cel putin traiesc prin har, si nu prin merit...si-I multumesc Domnului!

Daca putini sunt printre cei care au curajul sa lupte impotriva acestor stapaniri care se lupta sa-si aseze scaunul de domnie peste intreg pamant, iata ca o functionara din Kentucky a avut curajul, si are curajul pana la capat pentru ca din ce am citit, functionara nu numai ca s-a opus ordinului dat de Curtea Suprema sa elibereze certificatele de mariaj  pentru cuplul de homosexuali, dar a si fost arestata. In ciuda acestui fapt ea a ramas statornica principiilor ei crestine, pana la capat si pentru asemenea oameni, nu putem decat sa spunem : ,,Slavit fii Isuse”, iar pentru acesti oameni ma rog ca Domnul sa-i binecuvinteze si sa-i ocroteasca.
Supusa presiunii, femeia nu a cedat.
Adusa in fața instanței, Kim Davis a reafirmat că nu a dorit nicio clipă să renunțe la principiile sale creștine și că nu va da niciun pas înapoi, chiar dacă, de două luni, sfidează deciziile Curții Supreme. 
 ”Nu trebuie să mă gândesc la asta. Nu am de făcut vreo alegere”, a spus Davis. Întrebată cum definește căsătoria, Davis a răspuns din nou: ”Căsătoria este între un bărbat și o femeie”, scrie
Avocatul lui Kim a cerut judecătorului ca aceasta să primească doar o amendă, insa judecătorul a decis că o astfel de sancțiune nu ar fi suficientă pentru a pedepsi comportamentul funcționarei.
Iata ca daca la inceput unii au crezut ca e de gluma....uite ca nu-i!
Vin vremuri, si au venit deja in care trebuie sa alegem, ori suntem crestini in adevaratul sens al cuvantului si calcam pe urmele Mantuitorului nostru Isus Hristos, ori purtam doar un nume sa cream impresie.
Va trebui sa alegem: 
Ori cu Hristos, ori cu Mamona....?! 
S-au dus vremurile in care ne-am putut pemite sa fim fatarnici si ipocriti, inselandu-ne singuri, bineinteles noi am crezut ca-L putem insela si pe Dumnezeu. Astazi Dumnezeu ne pune in cantar,
ori cu Hristos, ori cu Mamona.
Cine nu este cu mine, este impotriva mea si cine nu aduna cu Mine, risipeste! Luca 11:23
Poate ne intrebam, ,,de ce era nevoie sa se ajunga aici”?
Era nevoie! Alfel am fi continuat sa traim o pocainta ieftina si de pe buze asa cum multi ne-am permis si inca poate ne-o mai permitem multi sa traim. 
E momentul in care Dumnezeu ne cere sa alegem. E momentul in care dragul meu cititor, iti spun tie si imi spun mie in primul rand, trebuie sa aratam ca traim pentru Hristos, si doar pentru El.
E momentul in care versurile acestei cantari pe care o cantam de atatea ori in biserica, va trebuie sa le punem in practica:
Caci daca traim pentru Domnul traim
Si daca murim pentru Domnul murim
Deci fie ca traim, fie ca murim, noi suntem ai Domnului.

EU AM ALES PE HRISTOS, tu pe cine alegi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu