Versetul zilei

17 august 2015

De ce nu se vede ISUS?

-Mami, mami, striga fetita,  Domnul Isus este mare....?
-DA, Isus este Cel mai mare !
-Mami, dar El are loc sa intre in inima noastra?
-Sigur ca da! Are loc sa intre in inima noastra!
- Si-atunci...de ce nu se vede?

Cred ca intrebarea acestei fetite ar trebui sa ne-o punem fiecare. Suntem crestini de ani buni, altii sunt la inceput de drum, altii de zeci de ani si consideram si chiar declaram ca Il avem pe Hristos ca Domn.
Intrebarea este...
"daca Este in noi...de ce nu se vede?"
De ce nu se vede atunci cand rabdarea mi-e pusa la incercare si un alt sofer imi taie calea sau e un blocaj in trafic?
De ce nu se vede in imbracamintea mea cand ma aflu prin multimea din metrou sau autobuz?
De ce nu se vede atunci cand am aflat ca am fost vorbita (vorbit) de rau?
De ce nu se vede....?
 De ce nu se vede...si intrebarile ar putea continua in aproape toate domeniile din viata noastra in care Hristos este  incet redus la "tacere". De fapt tragedia cea mai mare este ca, Isus "este redus la tacere"  chiar in viata multor crestini, in viata celor care au de fapt misiunea sa-l duca si sa-L faca de cunoscut pana la marginile pamantului. Ori, deseori nu este dus nici macar pana la usa de la iesirea din bloc sau din casa.
Cum il aratam noi pe Hristos celor din jur?
Ce vad cei din jurul meu atunci cand se uita la mine, stiind ca sunt pocait(a)?
"Caci daca este cineva in Hristos, este o faptura noua. Cele vechi s-au dus, iata ca TOATE lucrurile s-au facut noi", asa spune Cuvantul.

Pot eu spune ca TOATE lucrurile vechi din viata mea s-au dus?

Fiecare dar, sa ne cercetam si sa vedem fiecare domeniu al vietii noastre. Sa vedem, nu cumva au mai ramas acolo lucruri vechi. Daca da, Dumnezeu sa ne dea putere prin Duhul Sfant ca toate lucrurile sa devina noi si noi insine sa devenim o faptura noua!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu