Versetul zilei

14 martie 2015

Eu sunt aleasa!

Multe lucruri in viata le avem datorita alegerilor noastre, cel putin asa ne place sa credem.
 Avem o viata mai buna sau mai putin buna, pentru ca in urma cu multi ani am facut niste alegeri, am ales sa punem mana si sa invatam carte, am ales sa traim o viata intr-o anume tara, intr-un anume oras, am ales sa ne casatorim, am ales poate sa fim singuri, avem atatea si atatea lucruri diferite unii fata de altii, tocmai ca undeva, candva am facut o alegere. Intr-adevar este atat de important ca atunci cand facem alegeri sa alegem ceea ce este bine si sa facem alegeri intelepte.
Multi se ostenesc din greu sa-si faca o cariera stralucita, investesc timp, bani si isi consuma intreaga energie dand ce au mai bun in ei, pentru a-si implini visul.
 Si toate acestea spun unii, sunt ceea ce sunt datorita a ceea ce am ales, desi la radacina acestora daca privim, nimic nu s-ar concretiza daca nu am avea acordul si girul Creatorului nostru.
 Insa, in afara lucrurilor trecatoare de pe acest pamant, unii avem ales un destin pentru care nu am facut nimic, dar absolut nimic.
Ferice de cel pe care-l alegi Tu şi pe care-l primeşti înaintea Ta, ca să locuiască în curţile Tale, spune David.
Spun "unii", pentru ca nu toti avem acelasi destin.
Dumnezeu ne-a ales inainte de a-L alege noi pe El.
În El, Dumnezeu ne-a ales înainte de întemeierea lumii, ca să fim sfinţi şi fără prihană înaintea Lui, după ce, în dragostea Lui, ne-a rânduit mai dinainte să fim înfiaţi prin Isus Hristos, după buna plăcere a voii Sale. Efeseni 1:4-6
 Dar pentru ce m-a ales Dumnezeu?
Cunoastem noi acest lucru? Cunoastem noi scopul lui Dumnezeu cu privire la noi?
Cu siguranta am fost alesi, cu un scop, iar scopul acesta trebuie implinit, insa daca nu cunoastem scopul pentru care am fost alesi sa implinim planul lui Dumnezeu, atunci nici nu vom reusi vreodata sa-l ducem la indeplinire.
Am observat un lucru,  diavolul jubileaza si are o  mare satisfactie atunci cand nu ne cunoastem bine menirea, atunci cand nu ne cunoastem identitatea. De fapt acesta este si unul din planurile sale ascunse, el nu doreste sa ne cunoastem identitatea adevarata.
Sunt momente in viata cand ne impiedicam pe cale si in ciuda esecului pe care l-am avut, trebuie sa stim ca noi am fost alesi de Hristos, in El avem rascumpararea si tot in Hristos pot TOTUL. 
Pot totul, pentru ca sunt o faptura noua. Tot ceea ce a fost vechi s-a dus, de-acum toate lucrurile sunt noi, pentru ca El le-a facut noi.
 Inainte de intemeierea lumii...!
Asta inseamna ca inainte ca Dumnezeu sa fii creat universul, inainte de toate Dumnezeu s-a gandit la noi, la tine si la mine. Insa ceea ce este fantastic si ma face sa ma minunez, este faptul ca in ciuda esecurilor mele din viata despre care Dumnezeu stia ca o sa le am, totusi El m-a ales. De ce...?
Poate ca in mintea unora se naste aceasta intrebare: "daca eu nu am fost ales?"
  Dragul meu, vreau ca tu sa stii ca inaintea tuturor lucrurilor, Dumnezeu a facut un plan al salvarii noastre. Cunoastea faptul ca omul va cadea in pacat, de-aceea a facut si acest plan al salvarii noastre. Sau credeti ca nu cunoastea acest lucru?
 Dumnezeu n-a lepădat pe poporul Său pe care l-a cunoscut mai dinainte. Rom 11:2/a
Cu toate acestea, El ne-a ales, insa acum depinde de noi daca vrem sa implinim planul Sau sau nu?!
Un singur lucru ne cere Dumnezeu pentru aceasta, ASCULTARE DEPLINA! 

Un comentariu: