Versetul zilei

9 februarie 2015

Nu voi uita nicicând de tine!

Fiindca am ramas singura in birou, m-am pus sa ascult o cantare. Nici ca se putea una mai potrivita, mai ales pentru un inceput de saptamana. Cuvintele ei atat de minunate m-au incurajat atat de mult.
Oricate probleme avem, prin orice fel de incercari am trece, oricat ar fi pamantul plin de durere, avem promisiunea Unui Dumnezeu care a fagaduit ca nu ne va lasa.
El însuşi a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.” Evrei 13:5
Cum ar putea sa-si uite fiii, pentru ca noi suntem copiii mostenitori ai lui Dumnezeu.
Vedeţi ce dragoste ne-a arătat Tatăl, să ne numim copii ai lui Dumnezeu! Şi suntem. Lumea nu ne cunoaşte, pentru că nu L-a cunoscut nici pe El.   Preaiubiţilor, acum suntem copii ai lui Dumnezeu. Şi ce vom fi nu s-a arătat încă. Dar ştim că, atunci când Se va arăta El, vom fi ca El; pentru că Îl vom vedea aşa cum este.
 1 Ioan :1-2
Fagaduinta aceasta minunata este pentru toti acei care raman in El.
Vrei ca sa ai parte si tu de acesta fagaduinta?
Ramai langa Domnul si nu te va lasa!!!
O saptamana binecuvantata!


Te-am scos cu mâna tare din Egipt
Căci eu sunt Domnul Cel din veşnicie
Sunt Domnul Cel care te-a-ntocmit
Acel ce te-a scos din robie

Refren:
 Nu voi uita nicicând de tine, Fiul meu
Rosteşte astăzi Sfântul lui Israel
Întâiul meu născut, n-am să te uit
Te port mereu în Braţul Meu Cel Sfânt

Dau neamuri şi popoare pentru tine
Căci te iubesc cum nu am mai iubit
De veacuri te-am păstrat pentru Mine
Din mâna celor răi te-am izbăvit

Acel ce se atinge azi de tine
Atinge lumina ochilor Mei
Israel , rămăşiţa mea de pe pământ
Israele , poporul meu cel sfânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu