Versetul zilei

9 noiembrie 2014

Samson si treptele decaderii lui!

"Căci vei rămâne însărcinată şi vei naşte un fiu. Briciul nu va trece peste capul lui, pentru că acest copil va fi închinat lui Dumnezeu din pântecele mamei lui; şi el va începe să izbăvească pe Israel din mâna filistenilor.”
Judecatori 13:5
Fiul despre care se vorbeste in acest text este Samson.
Imi amintesc de lectiile de la scoala duminicala in care am invatat despre Samson. 
Imi placea mult povestea lui si cred ca era unul din personajele preferate, pentru faptul ca era puternic.
Imi doream sa am puterea lui Samson, insa cu timpul am inteles povestea vietii lui. 
Intr-adevar Samson era un simbol al puterii, in Scriptura.
Pe cand nu era inca  nascut, Samson a fost inchinat lui Dumnezeu si iata ca ceea ce a fost vestit de inger, s-a implinit si vers. 24-24 spune "femeia a născut un fiu şi i-a pus numele Samson. 
Copilul a crescut, şi Domnul l-a binecuvântat.
Şi Duhul Domnului a început să-l mişte la Mahane-Dan, între Ţorea şi Eştaol"
Cum a fost posibil totusi, ca un copil pe care l-a ales Dumnezeu inca din pantecele mamei lui sa fie eliberatorul unui popor de sub robia filistenilor, un om atat de puternic care a doborat un leu  fara sa aibe ceva in mana, un om care omorase o mie de filisteni cat ai clipi din ochi, totusi...sa sfarseasca atat de tragic?
Filistenii l-au apucat şi i-au scos ochii; l-au coborât la Gaza şi l-au legat cu nişte lanţuri de aramă. El învârtea la râşniţă în temniţă.
  Unde a gresit Samson?
Care a fost secretul puterii sale?
Cand a inceput decaderea lui Samson? 
Care au fost treptele decaderii lui? 
 Cand si-a pierdut puterea pe care o capatase?
Ne-am regasit vreun moment din viata, in aceeasi postura ca Samson? 
Sunt doar cateva intrebari la care voi da un raspuns bazata pe Cuvantul din Scriptura, in editorialul urmator? 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu