Versetul zilei

26 noiembrie 2014

Daca L-ai cautat pe Hristos, L-ai si gasit?

Caci asa vorbeste Domnul catre casa lui Israel: "Cautati-Ma, si veti trai!"
Amos 5:4

Locuiesc de 12 ani in locuinta actuala si pot spune ca ma inteleg foarte bine cu toti vecinii, chiar daca  "prieteni", nu mi-am facut niciunul. Insa cu toate acestea am o relatie pana intr-acolo in care eu pot sa ii chem la biserica, iar ei isi pot permite sa ma refuze elegant sau sa accepte, motivand refuzul intr-un fel sau altul. Cel mai intalnit refuz este acela, "cu mare drag as veni, dar nu am timp"
Nu stiu cat adevar exista in aceste cuvinte. Ca nu ai timp inteleg, insa ca ai veni cu mare drag....ma indoiesc. Pentru ca, daca doresti din toata inima cu mare drag, ti-ai face timp (parerea mea)
Sunt persoane care Il cauta pe Dumnezeu chiar daca timpul este un inamic. Merg la diferite hramuri, la diferite manastiri, la o multime de biserici, dar cu toate acestea dupa ani si ani de pelerinaj, raman doar cu slujbele, raman cu acatiste platite, insa pe Dumnezeu nu L-au gasit, desi ei pleaca de acasa cu acest scop.
Cuvantul din Amos spune:
"Cautati-Ma si veti trai"
Unde trebuie sa-L cautam pe Dumnezeu?
Cautati-Ma - iar continuarea este - veti trai.Cred ca multi pun in aplicare prima parte, si ani dupa ani merg din loc in loc si Il tot cauta.
Mi-a venit un exemplu banal in minte acum. Ca sa mananci ai nevoie de lingura, dar nu este suficient doar s-o cauti. Ca sa iti atingi scopul, trebuie sa o cauti, sa o gasesti si sa o folosesti, altfel ramai flamand.
Cred ca intre aceste cuvinte, "cautati-Ma & veti trai", exista ceva ceea ce trebuie sa facem, "dupa ce M-ati gasit, pastrati o relatie cu Mine"
Multi Il cauta pe Dumnezeu in diferite locuri, sub diferite ritualuri, insa pe Isus Hristos nu-L gasesti intre ziduri, indiferent ce fel de ziduri sunt,  nu-L gasesti in oseminte aduse si plimbate din loc in loc, nu-L gasesti in icoane, pentru ca Hristos nu se descopera zidurilor, El se descopera fiecarui om in inima lui, prin Duhul Sfant. El nu dezvolta relatii cu peretii unei cladiri si nici cu locatii diferite, el vrea relatii cu noi ca persoana, cu fiecare dintre noi.
Eu binecuvantez pe Domnul care ma sfatuieste, caci pana si noaptea imi da indemnuri inima. Ps.16:7
 Inima noastra trebuie sa fie deschisa pentru a putea primi invataturile sale.Invataturi vin multe in aceste vremuri din urma, pentru ca Scriptura ne averizeaza despre aceste lucruri,"...ca sa nu mai fim copii, plutind incoace si incolo, purtati de orice vant de invatatura, prin viclenia oamenilor si prin siretenia lor in mijloacele de amagire; (Efes.4:14), dar noi trebuie sa ramanem ancorati in invatatura lui Hristos. Si ce altceva poate fi cel maid e pret daca nu , CUVANTUL?
Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea. (Ps. 119:5)
In mijlocul intunericului sa ai lumina adevarata! Ce binecuvantare!
Cuvantul Sau este calauza si dreptarul vietii noastre.
 In orice lucrare omeneasca pe care o facem, daca vrem  ca aceea lucrarea sa fie buna si corecta, folosim unele unelte de ajutor prin care ne putem verifica. Daca zidim, folosim dreptarul, daca taiem ceva verificam cu metrul, ori si invatura pe care o auzim o putem verifica daca este in concordanta cu Cuvantul.
Dar Mangaietorul, adica DuhulSfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu, va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. 
 Ioan14:26
Doamne ajuta-ne sa ramanem in Tine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu