Versetul zilei

10 octombrie 2014

Ce-ai simtit ultima data? Bucurie sau rusine?

Zilele trecute am fost binecuvantata in zorii zilei cu Psalmul  34, printr-un sms.
 Fiind o zi mai linistita la birou pentru ca este vineri, am dat iarasi de acest verset din Ps.34,
Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine!
Cand privim spre Domnul si stam inaintea Lui ce simtim?
Astazi de dimineata de exemplu, cand am ingenuncheat inaintea Lui, ce am simtit?
Ne-am bucurat noi oare ca avem din nou ocazia sa-I putem spune cat de mult Il iubim?
Am simtit fiorul acela pe care-l simtim oridecate ori stam in prezenta Lui si ne atinge prin Duhul Sau?
Sau...nu cumva ni s-a umplut fata de rusine cand am stat inaintea Lui din cauza pacatelor pe care le-am facut in ascuns?
Ca si urmasi ai lui Hristos trebuie sa ne insoteasca aceasta marturie:
Când îmi întorc privirile spre El, ma luminez de bucurie, şi nu mi se umple faţa de ruşine!
 Doamne ajuta-ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu