Versetul zilei

8 august 2014

Putere in slabiciuni!

Şi n-avea trebuinţă să-I facă cineva mărturisiri despre niciun om, fiindcă El însuşi ştia ce este în om!
Ioan 2:25
De multe ori uitam ca Dumnezeu este Cel care stie totul despre noi, stie ce este in inima noastra, stie ce este in mintea noastra, stie "cand ma culc, stie cand ma scol", spunea David, EL stie totul.
Stie stradaniile noastre, dar stie si neputintele pe care le avem.Stie cat suntem de fragili, dar ceea ce vrea El pentru noi este "un standard mai inalt" in dragoste.
Observam ca Domnul Isus ne-a dat multe invataturi si le-a lasat scrise in Scriptura, insa una dintre porunci este foarte intalnita si chiar pune un accent deosebit pe ea. In Ioan cap.13, vers. 34, Domnul Isus spune:
Vă dau o poruncă nouă: să vă iubiţi unii pe alţii; cum v-am iubit Eu, aşa să vă iubiţi şi voi unii pe alţii.
Putea-vom noi sa iubim ca Domnul Isus?
Ne-a iubit fara conditii si chiar Si-a dovedit aceasta dragoste.
Cum...? ..."iubindu-i pe altii"

Cand s-a pus in cer intrebarea, "Cine va merge?", raspunsul a fost, "IATA-MA, TRIMITE-MA". (Evrei 10:7)
„Iată-Mă (în sulul cărţii este scris despre Mine), vin să fac voia Ta, Dumnezeule!”
Fara a pune conditii, fara a pune intrebari, pur si simplu, IATA-MA!
IATA-MA, vin si pentru europeni, vin si pentru americani, vin si pentru musulmani, vin si pentru evrei, vin pentru africani, s.a.m.d., vin pentru TOTI, neconditionat!
Asa ne-a iubit Domnul Isus, asa trebuie sa iubim si noi! 
Cum v-am iubit Eu, aşa să vă iubiţi şi voi! 
A iubi pe vrajmasi, pare o porunca imposibila am putea spune. Te iubesc, daca ma iubesti-este mai degraba "omenesc", insa te iubesc, chiar daca nu ma iubesti-este Dumnezeiesc.A iubi, fara sa fii iubit este ceva ce nu putem face prin propria noastra putere, ci doar prin puterea lui Dumnezeu. Dar sa ne amintim ce raspuns a primit Pavel in neputintele lui...?
„Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.”
 (2 Corinteni 12:9)
Puterea LUI în slăbiciunea noastra este făcută desăvârşită! Ce minunat!
  Cand ne este greu sa-i iubim pe cei care nu ne iubesc...sa ne aducem aminte de atitudinea lui Isus de la cruce.

 Adevarata iubire nu este iubirea mea fata de cei care ma iubesc, ci fata de dusmanii mei.

"Doamne, ce as putea sa te rog azi?"
 Puterea Ta as vrea sa o desavarsesti in slabiciunile mele. 
Cand imi este greu sa iert pe cei ce-mi gresesc, da-mi Tu putere sa pot face acest lucru.
Cand n-am putere sa iubesc pe cei ce nu ma iubesc, ajuta-mi slabiciunii mele si da-mi Tu putere.
Atunci cand nu pot eu, stiu ca Tu poti", pentru ca eu cred in promisiunile Tale!
„Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.”
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu