Versetul zilei

17 iunie 2014

Spune ca si David, "La Domnul găsesc scăpare"

La Domnul găsesc scăpare! Cum puteţi să-mi spuneţi: „Fugi în munţii voştri, ca o pasăre”?Căci iată că cei răi îşi încordează arcul, îşi potrivesc săgeata pe coardă, ca să tragă pe ascuns asupra celor cu inima curată. Şi, când se surpă temeliile, ce ar putea să mai facă cel neprihănit? Domnul este în templul Lui cel sfânt, Domnul Îşi are scaunul de domnie în ceruri. Ochii Lui privesc, şi pleoapele Lui cercetează pe fiii oamenilor. Domnul încearcă pe cel neprihănit, dar urăşte pe cel rău şi pe cel ce iubeşte silnicia. Peste cei răi plouă cărbuni, foc şi pucioasă: un vânt dogoritor, iată paharul de care au ei parte. 
Căci Domnul este drept, iubeşte dreptatea, şi cei neprihăniţi privesc faţa Lui.
Psalmul 11

De cate ori nu am intalnit si noi "prieteni binevoitori" ca si "prietenii lui David, care au venit la el si i-au dat sfaturi?
Nu vi s-a intamplat niciodata, ca in deznadejdea in care v-ati gasit in loc sa primiti un cuvant de incurajare, a-ti primit doar cuvinte care v-au aruncat in disperare mai tare?
Cam asa au facut si acesti "binevoitori" cu David. Cu siguranta, David se gasea intr-o situatie dificila si in loc sa fie incurajat el a fost avertizat si sfatuit sa fuga. Ori David intreaba, cum puteţi să-mi spuneţi: „fugi..."
Desi i se aduc argumente si i se spune motivul pentru care e mai bine sa fuga,
" iată că cei răi îşi încordează arcul" si mai mult de atat ii anuleaza orice sansa de a crede ca v-a scapa, "David, se surpă temeliile...", David alege sa se increada in Domnul si refuza categoric. 
El spune, "La Domnul găsesc scăpare !"

Oare nu am fost niciodata si eu ca David? Oare nu ni s-a spus si noua niciodata, "nu mai este nici o sansa"?
Oh, sunt convinsa ca da, insa ma intreb oare am spus si eu ca David, 
"nu, nu ma sperii de nimic, eu aleg sa ma incred in Domnul"!?
Lui David i s-a spus fugi, iar David spune, "nu, nu fug"
David stia ca este in mijlocul unui test si stia ca Domnul il incearca, d-aceea el ramane tare ancorat in Domnul.
Inteleptul Solomon spune,"Tigaia lămureşte argintul, şi cuptorul lămureşte aurul; dar Cel ce încearcă inimile este Domnul"
Indiferent cat de tari sunt incordate arcurile si sagetile celui rau spre noi, noi trebuie sa ramanem ancorati in Domnul pentru ca este singura noastra sansa. 
El este scutul si taria noastra!
 El este stânca şi ajutorul meu, turnul meu de scăpare; nicidecum nu mă voi clătina, spune psalmistul.
El este locul meu de scăpare şi cetăţuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!”
Domnul este bun; El este un loc de scăpare în ziua necazului; şi cunoaşte pe cei ce se încred în El.
David incheie asa frumos acest psalm:
Căci Domnul este drept, iubeşte dreptatea, şi cei neprihăniţi privesc faţa Lui.
Aceasta este garantia cea mai frumoasa, 
"intr-o zi Il voi putea privi fata in fata pe Dumnezeul in care am ales sa  ma incred"
Ce minunat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu