Versetul zilei

15 iunie 2014

A venit vacantaaa...

Toti avem propriile noastre masini ale timpului.
Unele ne duc inapoi..si se numesc amintiri, altele ne duc inainte si se numesc visuri!

Uitandu-ma la nepotei mei, imi amintesc ca nu cu mult in urma, mergeam la serbarile copiilor mei la gradinita.Timpul trece cu o asa repeziciune incat nici nu imi dau seama. 
Eu ma vad (subliniez inca o data"eu ma vad") parca in aceeasi postura de mamica cu copii la gradi, insa nu realizez ca de fapt sunt nepoteii mei.
Ca sunt la scoala, ca sunt la gradinita, toti asteapta cu bucurie sa vina vacanta de vara. Ma uit la ei, chiar daca sunt la gradinita abia au asteptat sa vina vacanta, ca si cum "au tras in plug" intreg anul.
 Deh, acum mi-e usor sa vorbesc despre ei...de parca eu nu am fost la fel....!?
Oricum, a trecut si anul scolar 2014, a venit vara si copiii se bucura de o binemeritata vacanta.
Alaturi de doamna educatoare, cuminti in pozitii "ca la fotograf", au stat sa fie fotografiati.
Si pentru ca una din cele doua bunici lucreaza (adica eu), a trebuit macar bunica cealalta sa fie prezenta la serbarea nepoteilor.
Asa ca, fara sa stea mult pe ganduri si-au agatat ghizdanele in cui...si la joaca. Daca nu mergem noi la mare, am adus marea la noi, ca doar este vara.
Zambaretii mei....va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu