Versetul zilei

11 iunie 2014

La multi ani, iubitul meu!

Am deschis ochii... si dis de dimineata i-am spus sotului meu
 "La multi ani"!
Mi-as fi dorit sa-i pot spune tot ceea ce inseamna el pentru mine, insa minutele zburau si timpul ne forta pe amandoi sa ne grabim  spre locul de munca.
Nu vreau sa treaca ziua fara sa-i spun cat il iubesc, fara sa-i spun ca intr-adevar, am convingerea ca Dumnezeu ne-a asezat impreuna si totodata sa-i multumesc pentru calitatile minunate pe care le are, insa dintre toate, BUNATATEA lui ma copleseste.
Si pentru ca este unul dintre cititorii mei fideli si seara de seara intra pe blog, sa vada ce am scris, am tinut sa-i fac si aceasta surpriza,
"TE IUBESC, dragostea mea, si ma rog ca Dumnezeu sa te binecuvinteze cu tot ce are mai bun si tot ceea ce a pregatit pentru tine.
Psalmul 20 vers. 1,2 si 4 este urarea mea pentru tine:
Să te asculte Domnul în ziua necazului, să te ocrotească Numele Dumnezeului lui Iacov,să-ţi trimită ajutor din locaşul Său cel sfânt şi să te sprijine din Sion!
Să-ţi dea ce-ţi doreşte inima şi să-ţi împlinească toate planurile tale!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu