Versetul zilei

9 mai 2014

Sa pierzi si totusi...sa castigi!

Fiecare lucru lucreaza spre binele celor ce se tem de El, spune Scriptura.
De cate ori oare, nu am trecut prin momente in viata  in care s-a intamplat sa avem poate, pierdere dupa pierdere?
Cum este si normal, cred ca fiecare din noi incercam sa vedem unde am gresit, ce nu am facut bine sau nu am facut destul, ne intrebam din ce cauza, rapid ne facem un inventar al ultimelor momente si ne intrebam, oare nu cumva am pacatuit? Cred ca asa facem cei mai multi, bineinteles cei care cauta sa duca o viata in baza Cuvantului Sfant.Numai ca nu de fiecare data pierderile noastre sunt cauzate de vren motiv din cele enumerate mai sus.Cred ca sunt momente ingaduite de Dumnezeu sa pierdem, pentruca mai apoi aceste pierderi sa fie transformate in castiguri.
Cand vom intelege ca fiecare lucru  care ni se intampla, se intampla cu un scop si in urma fiecarei experiente de acest gen in care ni se pare ca noi suntem cei care am pierdut, de fapt noi suntem cei castigati.
Abia atunci vom vedea ca fiecare pierdere pe care o avem sau am avut-o,  a fost cu scopul
 "CA SĂ" .......a lui Dumnezeu.

Citind aceasta poezie, am inteles ca fiecare pierdere pe care am avut-o in viata, 
Dumnezeu a vrut ca sa ma apropii de El si sa-L cunosc mai mult! 

I-am cerut lui Dumnezeu putere sa pot reusi - am fost facut slab, ca sa pot sa invat in smerenie sa ascult.
Am cerut sanatate ca sa pot face lucruri mari - mi s-a dat o infirmitate, ca sa pot face lucruri mai bune.
 Am cerut bogatie, ca sa pot fi fericit - mi s-a dat saracie, ca sa pot fi intelept.
Am cerut tarie, ca sa fiu laudat de oameni - mi s-a dat slabiciune, ca sa simt nevoia lui Dumnezeu.
Am cerut toate lucrurile, ca sa ma pot bucura de viata - mi s-a dat viata ca sa ma pot bucura de toate lucrurile.
N-am obtinut nimic din ceea ce am cerut - ci tot ceea ce sperasem.
In ciuda mea, rugaciunile mele nerostite au fost ascultate.
DINTRE TOTI OAMENII, EU SUNT CEL MAI BINECUVANTAT! 

Intelegem noi oare principiul acesta,  "CA SA" a lui Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu