Versetul zilei

23 mai 2014

Cu Hristos sunt ascunsa in Dumnezeu!

Căci voi aţi murit, şi viaţa voastră este ascunsă cu Hristos în Dumnezeu.
Coloseni 3:3 
Nu stiu daca realizam importanta acestui Cuvant: 
 viaţa voastră este ascunsă cu Hristos în Dumnezeu.
De indata ce sunt Copil al lui Dumnezeu, eu am primit aceasta garantie si Cuvantul lui Dumnezeu imi da aceasta asigurare in Ioan 3:12, 
Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu . Fiind Copil al Lui eu am primit asigurarea ca toate pacatele mele au fost sterse, si pentru totdeauna eu am scapat de osanda lui Dumnezeu.In Romani cap.8 Pavel spune:
Acum, dar, nu este nicio osândire pentru cei ce sunt în Hristos Isus, care nu trăiesc după îndemnurile firii pământeşti, ci după îndemnurile Duhului. În adevăr, legea Duhului de viaţă în Hristos Isus m-a izbăvit de legea păcatului şi a morţii.
Diavolul lupta sa nu cred acest lucru, incearca sa lase in noi un duh de frica si de nesiguranta, insa noi trebuie sa stim ca in Isus Hristos noi avem libertate.Duhul de frica nu este de la Dumnezeu. Aseara mergand spre adunare impreuna cu o sora, aceasta imi marturisea ca o anumita stare de frica i-a cuprins inima, intr-o anumita problema.Ori Scriptura ne spune in 2 Timotei:
Căci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă, de-aceea orice soapta a celui rau care cauta sa patrunda in mintea noastra, noi trebuie sa nu ii dam accesul.
Cum pentru noi oamenii, copiii au valoare in ochii nostri si sunt importanti, tot asa si  NOI, Copiii lui Dumnezeu avem valoare in ochii Tatalui nostru, slava Lui!
Suntem sare si lumina pe pamant, suntem prietenii Lui, iar noi am fost alesi si am fost randuiti sa aducem roada.
Voi sunteţi sarea pământului. Voi sunteţi lumina lumii.(Matei 5:13-14) Cine? NOI!
Voi sunteţi prietenii Mei (Ioan 15:14)... Cine? NOI!
Toate acestea se datoreaza faptului ca El ne-a ales pe noi si noi pe El. El ne-a iubit mai intai, nu noi pe El.
Nu voi M-aţi ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi; şi v-am rânduit să mergeţi şi să aduceţi rod, şi roada voastră să rămână, pentru ca orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, să vă dea.
 (Ioan 15:16)
Oh, cate este de minunat acest lucru!
Sa ma stiu ca sunt in Hristos, iar impreuna cu Hristos sunt ascunsa in Dumnezeu! 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu