Versetul zilei

6 decembrie 2013

Cerere de rugaciune!

Cand Dumnezeu a ingaduit suferinta in viata lui Iov, el a ramas statornic in credinta si s-a increzut in Dumnezeu pana la capat., pentru ca a stiut cine este Dumnezeul in care se increde.
Iov 5:18
El face rana şi tot El o leagă; El răneşte, şi mâna Lui tămăduieşte.
 Si noi stim in care Dumnezeu ne-am pus nadejdea, de-aceea putem apela la El cu incredere caci vom fi ascultati.

Asa cum spune Scriptura in  Matei 18:19, "Vă mai spun iarăşi că, dacă doi dintre voi se învoiesc pe pământ să ceară un lucru oarecare, le va fi dat de Tatăl Meu care este în ceruri" si noi venim inaintea LUI cu toate problemele noastre. Poate ca zi tu nu ai probleme, sunt altii in suferinta dar suntem indemnati sa simtim unii cu altii.
Mai jos am sa postez mesajul unei tinere crede versetul de mai sus, de-aceea mi-a scris aceste cuvinte.

Sunt o sora tanara de numai 17 ani locuiesc in Germania.Am vazut pentru prima oara acest site de catre dvs si am o cerere de rugaciune pentru o sora in Domnul din America bolnava de cancer la plamanii ultima faza...Am dori sa o sustinem in Rugaciune.Va multumesc.
Zi frumoasa si binecuvantata sa aveti.

Haideti asadar sa ne unim glasurile in rugaciune si sa mijlocim catre Domnul. Stim ca El poate si doreste sa ajute pe toti acei care Il cheama.
Fie ca, Domnul cu puterea Sa sa se atinga de aceasta sora din America si El sa Isi arate puterea LUI cea mare si Domnul va va rasplati.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu