Versetul zilei

4 decembrie 2013

Rugaciunea de dimineata!

Doamne, auzi-mi glasul dimineaţa
Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept.
Doamne, eu Îţi cer ajutorul, şi dimineaţa rugăciunea mea se înalţă la Tine. 
Ascultă-mi, Doamne, glasul când Te chem: ai milă de mine şi ascultă-mă!
Ai milă de mine, Dumnezeule, ai milă de mine! Căci în Tine mi se încrede sufletul; la umbra aripilor Tale caut un loc de scăpare, până vor trece nenorocirile.
Doamne, ce este omul ca să iei cunoştinţă de el, fiul omului ca să iei seama la el?
 Ce este omul, ca să-Ţi pese atât de mult de el, ca să iei seama la el, să-l cercetezi în toate dimineţile şi să-l încerci în toate clipele?
 Omul este ca o suflare, zilele lui sunt ca umbra care trece.Zilele lui sunt ca iarba, şi înfloreşte ca floarea de pe câmp.
Te rog din toată inima mea: ai milă de mine, după făgăduinţa Ta!
Arată-mi calea pe care trebuie să umblu, căci la Tine îmi înalţ sufletul.
Fă-mă să aud dis-de-dimineaţă bunătatea Ta, căci mă încred în Tine.
Doamne, Tu mă cercetezi de aproape şi mă cunoşti, ştii când stau jos şi când mă scol, şi de departe îmi pătrunzi gândul. Ştii când umblu şi când mă culc, şi cunoşti toate căile mele. Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă, şi Tu, Doamne, îl şi cunoşti în totul.
  Doamne, prin îndurarea Ta se bucură omul de viaţă, prin ea mai am şi eu suflare, căci Tu mă faci sănătos şi îmi dai iarăşi viaţa.
Domnul este tăria mea şi scutul meu; în El mi se încrede inima, şi sunt ajutat. De aceea îmi este plină de veselie inima şi-L laud prin cântările mele.
Da, numai în Dumnezeu mi se încrede sufletul; de la El îmi vine ajutorul.
Da, suflete, încrede-te în Dumnezeu, căci de la El îmi vine nădejdea.
  Iată ce mai gândesc în inima mea şi iată ce mă face să mai trag nădejde:bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt, ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare! 
 Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! 
Dar eu voi cânta puterea Ta; dis-de-dimineaţă voi lăuda bunătatea Ta. Căci Tu eşti un turn de scăpare pentru mine, un loc de adăpost în ziua necazului meu. 

Doamne, Tu ai fost locul nostru de adăpost, din neam în neam.
Doamne, ai milă de noi! Noi nădăjduim în Tine. Fii ajutorul nostru în fiecare dimineaţă şi izbăvirea noastră la vreme de nevoie!
Cine este omul care doreşte viaţa şi vrea să aibă parte de zile fericite?
Cine cugetă la Cuvântul Domnului găseşte fericirea, şi cine se încrede în Domnul este fericit.
Ferice de oricine se teme de Domnul şi umblă pe căile Lui!
 Căci atunci te bucuri de lucrul mâinilor tale, eşti fericit şi-ţi merge bine.
Omul face multe planuri în inima lui, dar hotărârea Domnului, aceea se împlineşte.
Omul socoteşte că toate căile lui sunt fără prihană, dar Cel ce cercetează inimile este Domnul.
Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra,
Binecuvântat să fie omul care se încrede în Domnul şi a cărui nădejde este Domnul!
Frumos este să lăudăm pe Domnul şi să mărim Numele Tău, Preaînalte, să vestim dimineaţa bunătatea Ta, şi noaptea, credincioşia Ta.
Satură-ne în fiecare dimineaţă de bunătatea Ta, şi toată viaţa noastră ne vom bucura şi ne vom înveseli.
Cât de mari sunt lucrările Tale, Doamne, şi cât de adânci sunt gândurile Tale!
Te lăudăm, Dumnezeule, Te lăudăm; noi, care chemăm Numele Tău, vestim minunile Tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu