Versetul zilei

29 noiembrie 2013

Timpul se apropie !

Isus le-a pus înainte o altă pildă şi le-a zis: „Împărăţia cerurilor se aseamănă cu un om care a semănat o sămânţă bună în ţarina lui. Dar, pe când dormeau oamenii, a venit vrăjmaşul lui, a semănat neghină între grâu şi a plecat.Când au răsărit firele de grâu şi au făcut rod, a ieşit la iveală şi neghina.
 Robii stăpânului casei au venit şi i-au zis: „Doamne, n-ai semănat sămânţă bună în ţarina ta? De unde are, dar, neghină?”
 El le-a răspuns: „Un vrăjmaş a făcut lucrul acesta.” Şi robii i-au zis: „Vrei, dar, să mergem s-o smulgem?”
  „Nu”, le-a zis el, „ca nu cumva, smulgând neghina, să smulgeţi şi grâul împreună cu ea.Lăsaţi-le să crească amândouă împreună până la seceriş; şi, la vremea secerişului, voi spune secerătorilor: „Smulgeţi întâi neghina şi legaţi-o în snopi, ca s-o ardem, iar grâul strângeţi-l în grânarul meu.”
Matei 13:24-30

    Daca citim pilda aceasta, intelegem mai bine vremea in care traim acum.
.... pe când dormeau oamenii, a venit vrăjmaşul lui, a semănat neghină între grâu şi a plecat. Cred ca intelegem de ce intre crestini gasim si crestini autentici, si "falsi crestini".
    Zile trecute citind o stire care nu aducea cinste deloc crestinilor, bineinteles ca ieri nici nu am intrat bine in birou, ca dragii mei colegi au si "sarit" satisfacuti , zicand "uite ce fac pocaitii tai".
Bineinteles atata rusine....! Am stat calma si le-am explicat ca este ceva normal sa se intample si "intre pocaitii mei" asa ceva, pentru ca Insasi Domnul Isus ne-a spus ca se va intampla si asa ceva, si pilda aceasta ne vorbeste chiar despre acest lucru.
    O biserica unita care sta veghind  in post si  rugaciune nu are cum sa adoarma.... pe când dormeau oamenii.....Hotul  cand vine la furat nu va veni niciodata cand stam in bucatarie la masa, sau pe divan privind la televizor...el va veni  atunci cand suntem plecati din casa sau cand dormim....E logic, nu?
    Asa si diavolul....nu are cum sa intre in familia noastra sau in biserica noastra, pentru ca la urma, urmei si biserica este familia noastra largita, atunci cand suntem vegheatori....el va veni cand "atipim spiritual". Atunci este momentul prielnic pentru a semana in mijlocul nostru si neghina...a venit vrăjmaşul lui, a semănat neghină între grâu şi a plecat.
    Credeti oare ca Dumnezeu nu are putere sa smulga aceasta neghina din mijlocul graului? Credeti ca nu are putere sa scoata pe cei pacatosi din mijlocul celor care se lupta si se silesc sa fie cu adevarat crestini?
   Lăsaţi-le să crească amândouă împreună până la seceriş, spune Domnul....
Neghina arata ca si  graul pana la seceris, insa abia la seceris se va vedea diferenta dintre aceste plante, si asta ne vom da seama dupa rodul pe care il vor face.La fel este si cu "graul si neghina spirituala", ele stau impreuna si chiar se aseamana foarte bine, si crestinii adevarati si cei care poarta doar numele de crestin, insa in ziua cea mare, cand va veni Stapanul  si Creatorul nostru, abia atunci va face separarea.
   Nu toti cei ce pretind ca sunt crestini, chiar si sunt....Scriptura ne-a si avertizat in aceasta privinta....singura problema este ca "NOI" sa fim gasiti un spic copt si plin de rod pentru Hristos, insa pana atunci sa veghem si sa luptam cu aceasta stare de somnolenta care incearca sa ne cuprinda. 
    Imi dau seama ca  nu trebuie sa dormim mult ca se se strecoare cel rau, e nevoie doar de fractiuni de secunda... Stiti ce inseamna fractiuni....? Ei bine, seara dupa ce termin tot ce am de facut in casa, dupa ce fiecare se pregateste de culcare, ma asez in pat cu laptopul in brate si incerc sa scriu ceva pe blog sau sa ascult un mesaj, si asta se intampla de obicei dupa ora 22, pentru ca asa este programul....
    De cele mai multe ori reusesc sa duc la capat ceea ce imi propun, dar credeti-ma ca de zeci de ori am atipit cu laptopul  in brate...si nu pot sa zic ca am adormit....e vorba doar de fractiuni de secunda, insa suficient cat sa pierd atentia si concentrarea la ceea in ceea ce  eram angrenata, fie ca atipeam cand scriam ceva, fie ca atipeam in mijlocul unui mesaj pe cae il ascultam, insa aceste fractiuni mi-au fost suficiente, sa pierd doar cateva cuvinte...si deja am pierdut toata esenta mesajului.
   
   Astazi traim aceste vremuri  de care am fost si avertizati. Vedem cu ochii nostri toate aceste lucruri   intamplandu-se. Multi se intreaba poate...."dar cum ii deosebesc?" Biblia spune in Tit 1:16 :Ei se laudă că cunosc pe Dumnezeu, dar cu faptele Îl tăgăduiesc....,iar in Matei 7:21-23, Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.”
    Iata prin ce ii vom deosebi....nu prin ceea ce spun, ci prin ceea ce fac!
   Sa ne rugam Domnului sa avem discernamantul de a deosebi  ce este rau si ce este bine, ce este adevarat si ce este fals, sa deosebim roada buna de roada rea, ca nu cumva sa fim inselati in aceasta privinta si mai mult, sa veghem si sa nu atipim, pentru ca timpul se apropie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu