Versetul zilei

13 octombrie 2013

Momente de neuitat!

    Oricat asa incerca sa descriu in cuvinte, harul minunat si bucuria prin partasia pe care am avut-o aseara in Biserica Penticostala din PARTA, nu as reusi. Nu as reusi pentru ca Duhul Sfant nu poate fi descris in cuvinte. Cei care traiesc o viata in plinatatea  Duhului Sfant, inteleg ceea ce vreau sa spun.
    Au fost momente binecuvantate si eu, personal nu am sa le uit prea curand.Desi partasia a inceput la ora 19 si a fost programata sa se incheie la ora 21, totusi programarea oamenilor nu a fost stabilita de comun acord cu programarea lui  Dumnezeu. Dovada ca era ora 23 cand am plecat eu, si Duhul Sfant inca lucra cu putere. Taine mari  a avut Dumnezeu sa le transmita celor care cred in El si in puterea Duhului Sfant, printr-o familia minunata din Oradea, fr. Gelu si sora Voichita, oameni incercati din greu, oameni care au decis sa se puna la dispozia lui Dumnezeu cu tot ce au. Oameni pe care Dumnezeu ii foloseste cu putere si ma rog ca Domnul sa ii binecuvinteze din plin.
    Domnul sa fie laudat pentru toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu