Versetul zilei

23 august 2013

Roaga-te, apoi asteapta!

Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri.
Filipeni 4:6

Nu ma indoiesc ca  peste acest verset am trecut de sute de ori, atat eu cat si tu dragul meu cititor. 
Insa de fiecare data, Duhul lui Dumnezeu ne descopera altceva.
Nu este nimIc mai placut decat o asemenea incurajare sa primim din partea Domnului, si sunt convinsa ca in fiecare zi venim inaintea LUI cu cererile si cu multumirile noastre, dar sunt convinsa ca, in mod deosebit atunci cand ne arde o problema venim  cu mai multa responsabilitate, venim cu consecventa, ba chiar venim  cu post inaintea LUI.
Nimic rau nu este in asta, si este chiar foarte bine, insa cred ca de multe ori ne oprim doar la aceasta faza. Venim inaintea LUI, ne rugam pentru o anumita problema, o anumita situatie, postim, insa doar atat. 
Cerem, dar nu mai avem rabdare sa si asteptam sa primim!
 Uneori avem impresia ca imediat dupa ce ne-am ridicat de pe genunchi, trecem in cealalta camera si  gasim solutia problemei pe masa. Ori Dumnezeu nu lucreaza cum vrem si cand vrem noi.
Trebuie sa invatam sa asteptam  raspunsul LUI.

Sunt sigura ca indiferent de timp, indiferent de loc, ceea ce vine de la Dumnezeu este intotdeauna foarte bine pentru noi.
Atunci cand ii facem de cunoscut lui Dumnezeu problema noastra, trebuie sa Il  lasam sa si actioneze.Poate ca va intarzia sa ne raspunda, asta nu inseamna ca El nu a gasit solutia  sau ca ii trebuie timp sa caute rezolvarea la problema noastra, dar trebuie sa stim ca Dumnezeu hotaraste "CAND" este bine sa ne dea ceea ce cerem sau "DACA" este bine sa ne dea ceea ce cerem.

Astazi sunt convinsa ca ai adus inaintea Domnului multe cereri, la fel cum am facut si eu, dar ceea ce as dori sa intelegi si tu, si eu, este ca
 "TREBUIE SA ASTEPTAM".
Trebuie sa asteptam cu incredere  si sa asteptam in tacere raspunsul LUI.
Plâng. lui Ieremia 3:26
Bine este să aştepţi în tăcere ajutorul Domnului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu