Versetul zilei

23 august 2013

AJUTA-MA, SA POT IERTA !

Citeam de dimineata un pasaj  si ma gandeam cat de binecuvantati au fost ucenicii in preajma lui Isus.Au avut parte de atatea invataturi zi de zi.Unul din versetele care m-a facut sa ma gandesc profund la ceea ce a zis Domnul Isus se gaseste in Marcu 11:24-26,


De aceea vă spun că orice lucru veţi cere, când vă rugaţi, să credeţi că l-aţi şi primit, şi-l veţi avea.
 Şi, când staţi în picioare de vă rugaţi, să iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru care este în ceruri să vă ierte greşelile voastre.
 Dar, dacă nu iertaţi, nici Tatăl vostru care este în ceruri nu vă va ierta greşelile voastre.”

Avem atatea greseli si pacate in fiecare zi, si cine spune ca nu greseste nu spune adevarul.
Isus a zis ucenicilor Săi: „Este cu neputinţă să nu vină prilejuri de păcătuire, scrie in Luca 17:1.
Incercari si ispite vin zi de zi. Nu intotdeauna reusim sa biruim si nu reusim sa trecem testul credintei de fiecare data. Sunt momente in care  reusim sa biruim ispita, alte ori nu, insa problema cea mai mare este IERTAREA, iertarea de care avem atata nevoie si dorim sa o primim pentru pacatele savarsite.
Din versetul de mai sus, constat  ca aceasta este influentata de atitudinea noastra in fata celor care ne gresesc:  dacă nu iertaţi, nici Tatăl vostru  nu vă va ierta. Este atat de clar Cuvantul lui Dumnezeu, daca nu iertam...nu vom fi iertati.
Cand am citit azi acest pasaj, desi l-am citit de atatea ori, sincer m-am cutremurat, iertarea pacatelor mele depinde de modul in care iert eu pe cei care mi-au gresit sau cei care imi vor gresi in continuare...!
Pot sa fac mii de rugaciuni, pot sa fac milostenie cat cuprinde, pot sa fac multe......
"DACA NU IERT, NU VOI FI IERTATA"
Cred ca aici, la acest capitol avem de lucrat fiecare,
 IERTAREA fata de semenii nostri!
Astazi am un motiv de rugaciune special:
"SA POT IERTA"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu