Versetul zilei

17 iulie 2013

„Facă-vi-se după credinţa voastră!”

Când a plecat de acolo, s-au luat după Isus doi orbi care strigau şi ziceau: „Ai milă de noi, Fiul lui David!” După ce a intrat în casă, orbii au venit la El. Şi Isus le-a zis: „Credeţi că pot face lucrul acesta?” „Da, Doamne”, I-au răspuns ei. Atunci S-a atins de ochii lor şi a zis: „Facă-vi-se după credinţa voastră!
Matei 9:27-29

Dupa ce am citit Vechiul Testament, iata ca am ajuns  din nou la evenimentele petrecute pe vremea cand Isus era in mijlocul poporului. Le-am citit de foarte multe ori minunile Sale si cred ca sunt cunoscute de fiecare din noi, si de multe ori mi-am zis in sinea mea...."ce mult as fi vrut sa fiu si eu acolo".
Azi de dimineata citind acest capitol....stateam si ma gandeam si faceam o comparatie cu starea noastra de azi....
Tare mica credinta avem...daca o mai avem si pe "aia", pentru ca multora credinta  s-a racit.
„Credeţi că pot face lucrul acesta?”Da, Doamne”, I-au răspuns ei.
Acest raspuns "Da, Doamne", sunt convinsa ca  nu a fost doar la nivel declarativ, pentru ca altfel nu mai isi capatau vederea in veci.....
Ei chiar au crezut!
Au avut o credinta extraordinara ! Si daca ne uitam la toate minunile savarsite de Domnul Isus prin popor, la baza fiecaruia, a stat credinta.Este una din cele mai importante conditii care trebuiesc indeplinite. Fara credinta este cu neputinta!
„Facă-vi-se după credinţa voastră!
Azi dimineata mi-am facut o cercetare in dreptul meu, si fiindca Duhul Domnului isi face treaba si este la lucru, Dumnezeu a tinut sa imi accentueze  acest lucru, pentru ca  unul din indemnurile de azi la rugaciune,(marti la biserica avem 2 ore de rugaciune, si este minunat), a fost prezentat  acelasi lucru si inca  subliniat...credinta. Nu ne incredem suficient !
Poate dumneavoastra aveti mai mare credinta ca si a mea..... si va felicit....dar eu recunosc ca uneori  nu am suficienta credinta, daca as avea o credinta ca a celor doi orbi....multe din dorintele sufletului meu, si aici nu ma refer la dorinte materiale, ci dorinte spirituale si  arzatoare ale inimii mele, una din ele fiind intoacerea  copiilor mei  la Dumnezeu, ar fi rezolvate si indeplinite.
„Facă-vi-se după credinţa voastră!
Daca multe lucruri din viata noastra sunt "INCA" pe lista de asteptare...inseamna ca mai avem de lucrat in acest domeniu...CREDINTA.
„Credeţi că pot face lucrul acesta?” 
 „Da, Doamne” , eu cred cu tarie ca poti sa Ii mantuiesti pe cei dragi ai nostri, cred ca Tu Ii poti vindeca pe cei cu boli in trupul lor, cred ca poti elibera ...
DA, DOAMNE EU CRED!

Tu dragul meu, crezi?
Doamne iarta necredinta noastra si in mila Ta, mareste-ne credinta in fiecare zi !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu