Versetul zilei

15 iulie 2013

Dumnezeu este vesnic !

Doamne, Tu ai fost locul nostru de adăpost, din neam în neam. Înainte ca să se fi născut munţii şi înainte ca să se fi făcut pământul şi lumea, din veşnicie în veşnicie, Tu eşti Dumnezeu!
Psalmii 90:1-2
In pribegia lor prin pustie si in  ciuda neascultarii, iata ca Dumnezeu in credinciosia Lui, a fost stanca lor cea tare si adapostul  in vreme de nevoie.
Acelasi Dumnezeu care nu are nici inceput, nici sfarsit, El care este Alfa si Omega, El care este din vesnicie in vesnicie este si Adapostul nostru.
Pare greu de inteles....din vesnicie in vesnicie, nu are incepeut si nici sfarsit....
De cateva zile incoace  Robert, baietelul meu cel mic, mi-a tot pus o intrebare.Desi i-am dat raspunsul....ieri mi-a pus intrebarea din nou.
-Mami, cine l-a creat pe Dumnezeu?
-Dumnezeu  nu  are inceput si nici sfarsit, este vesnic !
Nu stiu cate de mult a inteles, pentru ca ieri  a revenit cu aceeasi intrebare.
"Mami, te rog fi mai explicita....mi-ai dat un raspuns.....pe care nu pot sa il pricep....
Este ceva de neinteles..."

Da, Acesta este Dumnezeul nostru ! Un Dumnezeu pe care noi nu-Lputem percepe. Este ceva care depaseste mintea noastra limitata. Dumnezeu este din vesnicie in vesnicie, dar atunci cand Il cunosti, cand relatia ta devine o relatie apropiata de tata si fiu, de tata si fiica, vei reusi sa-L intelegi, vei reusi sa-L cunosti, vei reusi sa Il simti. Acest Dumnezeu vesnic s-a indurat de mine si s-a indurat de tine.Acest Dumnezeu ne-a promis ca va fi cu noi in orice zi si in orice clipa, indiferent prin ce vom trece.In Isaia 43:2 avem o promisiune:
Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde.
Nu stiu apa in care voi aluneca azi, dar stiu ca mi-a promis ca va fi cu mine. Nu stiu focul prin care va ingadui sa trec...dar stiu ca si acolo mana Lui ma va proteja, pentru ca eu mi-am pus increderea toata in El.
A promis ca ne va calauzi  toata viata.
Psalmii 48:14
Iată, Dumnezeul acesta este Dumnezeul nostru în veci de veci; El va fi călăuza noastră până la moarte.
Oare merita sa imi fac griji? Are rost sa imi pun tot felul de intrebari cum va fi si ce va fi ?
Stiu ca m-am abandonat in bratul Lui si am pus Numele LUI peste casa mea, peste familia mea, peste viata mea, mai departe e problema Lui. Eu stiu ca am predat totul in mana Lui.

Daca ai probleme sau nu ai, daca esti bucuros sau esti trist....incredinteaza-I tot ce ai in Mana lui si El iti va calauzi pasii, iti va netezi drumul si  va fi cu tine. Incepe  saptamana  fara a te mai ingrijora de ceva, pentru ca ai o asigurare din partea LUI.Este singura asigurare pe o perioada nedeterminata si este gratuita, singura conditie este sa Il recunosti ca Tata

Psalmi 37:5
Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra....


Psalmi 55:22
Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, şi El te va sprijini. El nu va lăsa niciodată să se clatine cel neprihănit.

Proverbe 16:3
Încredinţează-ţi lucrările în mâna Domnului şi îţi vor izbuti planurile. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu