Versetul zilei

19 iulie 2013

DA, EU CRED IN EL !


Chiar dacă toată lumea m-ar uita
Chiar dacă multe pierderi aş avea
Chiar dacă cerul va fi cenuşiu
Şi chiar voi păşi pe vreun drum pustiu
Chiar dacă mulţi se vor clătina 
Chiar dacă valul mării va urla 
Chiar dacă oamenii nu m-ar mai iubi 
Şi chiar dacă ai mei m-ar părăsi 

Eu cred în El , orice ar fi 
Eu cred şi sper, că vine o zi 
Când voi fi cu El 
Cu El , în veşnicii

Chiar dacă noaptea lumii ar veni 
Chiar dacă stele nu ar mai luci 
Chiar dacă soarele ascuns va sta 
Şi dimineaţa va întârzia 
Chiar dacă zilele se vor grăbi 
Chiar dacă anii iute vor fugi 
Chiar dacă viaţa se va termina 
/:Eu cred :/, în Dumnezeu, iubirea mea 

Eu cred în El , cred în Dumnezeu 
Eu cred şi sper, mă va auzi mereu 
Eu cred, în El, în Domnul meu 
Eu cred în El , orice ar fi 
Eu cred şi sper, că vine o zi 
/: Când voi fi cu El :/ 
În veşnicii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu