Versetul zilei

20 aprilie 2013

La multi ani, iubita mea !!!

De fiecare data, in preajma lunii aprilie....are grija fiica mea sa imi aminteasca ....
"mami vine ziua mea"...si iata ca a venit. De fapt, nici una din zile nu sunt ale noastre, toate sunt ale DOMNULUI.
Imi amintesc, ca parca mai  ieri era...si scriam cateva randuri cu ocazia acestei zile...adica  20 aprilie...dar eram in 2012. Numai ca timpul trece atat de repede, exact asa cum scriam si ieri"ceasurile trec si se socot".
Imi iubesc copiii mult si ma bucur cu fiecare an ca devin mai maturi, desi, de fiecare data cand aduga ei unul ...eu simt ca pierd  unul.
Asa este si acum....fiica mea  aduga unul...eu pierd unul.Acesta este mersul vietii!
Acum....fetita mea de altadata, este o mamica fericita, cu un sot care o iubeste si  copii frumosi si sanatosi alaturi de ea.
De multe ori mi-am zis in sinea mea.....ca mai putea sa astepte....mai era timp....pentru a implini toate aceste lucruri.....Dar de fiecare data mi-a dat acelasi raspuns..."nu, imi pare rau, imi place acest rol de mamica"
 Astazi, cand implineste 24 de ani...nu pot decat sa Ii multumesc Domnului pentru fiecare an pe care i l-a daruit pana acum, Ii multumesc pentru sanatatea pe care i-a dat-o, si Ii multumesc pentru rabdarea pe care i-a dat-o fata de copiii ei.
Totodata Ii multumesc pentru indurarea Lui pe care si-a aratat-o fata de ea timp de 24 de ani, bunatatea cu care o intampina in fiecare dimineata si credinciosia  pe care si-o innoieste fata de ea in fiecare zori de zi.
Ma rog ca El  sa lucreze la inima ei, si anul care ii sta in fata, sa fie un an  in care, sa ia decizii importante in ceea ce priveste viata ei spirituala.
 Iubita mea...
Ma rog ca Dumnezeu sa iti insoteasca anii care vor urma, cu belsug de sanatate, binecuvantari si bucurii alaturi de cei dragi.

DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZE, draga mea !

LA MULTI ANI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu