Versetul zilei

18 aprilie 2013

„Ceasurile trec şi se socot”

Pe ceasul unei Biserici din Franţa, sunt scrise  urmatoarele cuvinte in limba latina:
 „ceasurile trec şi se socot”.

Biblia scrie in Romani 14:12 "Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre sine însuşi lui Dumnezeu", iar in 1 Petru 4:5 sta scris: "Dar au să dea socoteală înaintea Celui ce este gata să judece viii şi morţii".
Socoteala despre sine inusi....!
Vom da socoteala despre timpul nostru, despre banii nostri, vom da socoteala despre vorbele spuse, faptele facute, intr-un cuvant vom da socoteala pentru  TOT.
Sincer...recunosc ca ma trec fiorii, pentru ca in toate domeniile nu voi putea da explicatii.
Pare atat de ciudat pentru unii  sa creada ca va trebui sa de socotela pentru fiecare secunda. Sunt convinsa ca nu constientizam acest lucru...ce inseamna sa justifici fiecare secunda.!!!
Se intampla ca merg in oras la cumparaturi, cheltui bani in diferite magazine...vin acasa  si la numai cateva ore daca imi fac repede un calcul sa vad pe ce am cheltuit...se intampla sa nu imi amintesc... mai ales daca nu sunt cheltuiti pe cumparaturi care sa fie in sacosa.
Oare tine-voi eu minte in ziua aceea, in ziua judecatii.....ce am facut azi?
Tine-voi eu minte oare ce am gandit sau ce am vorbit...?
Eu, nu voi tine minte....dar DUMNEZEU ISI VA AMINTI  CU SIGURANTA TOT.
Isi va aminti si ce am facut eu si ce ai facut tu, dragul meu !
Fiecare clipa petrecuta fara de folos, va trebuie sa o justificam!
Ce vom spune in ziua aceea?
Astazi in fata oamenilor cautam sa ne justificam in diferite situatii. Atunci cand facem diferite fapte, bineinteles nu placute inaintea Domnului, (insa de fiecare data faptele facute la intuneric, ies la lumina), si se intampla ca sa fim  descoperiti si chiar acuzati, incercam ....si poate ca pe o mare parte din oameni si reusim sa-i convingem,(nu pe toti)....dar cu atat mai mult, credem ca vom reusi pe DUMNEZEUL CERULUI, Cel care ne-a creat, Cel care ne stie si gandurile noastre ascunse?
....pe El nu reusim sa Il convingem. 
Nu vom reusi sa ne justificam faptele si gandurile noastre ascunse, nici acum...si nici in ziua judecatii.

Doamne, da-ne intelepciune sa credem, nu ceea ce spune omul.....ci doar ce scrie in Cuvantul Tau!
...si Cuvantul Tau spune clar, Eclesiastul 12:14
Căci Dumnezeu va aduce orice faptă la judecată, şi judecata aceasta se va face cu privire la tot ce este ascuns, fie bine, fie rău.
Da-ne pricepere sa stim a ne folosi cu folos, fiecare secunda din viata. Timpul, banii, gandul, vorbele, faptele noastre....totul si toate, sa Iti  fie supuse doar Tie, pentru ca CEASURILE TREC SI SE SOCOT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu