Versetul zilei

5 februarie 2013

Iata-ma trimite-ma !

Aseara am avut o experienta unica in relatia mea cu Dumnezeu.Daca stai inaintea Lui si ceri sa ti se descopere, EL o va face. Daca ceri  calauzirea Duhului Sfant, El ti-o va da, daca ceri sa iti vorbeasca...EL iti va vorbi.
 Dupa ce am stat pe genunchi inaintea LUI,  unde am multumit Domnului pentru toate si-am  mijlocit pentru multe cauze,  l-am rugat pe Domnul sa imi dea un cuvant.Aveam nevoie de  incurajare si de o confirmare

Iata ce am primit:
Atunci Petru a luat cuvântul şi I-a zis: „Iată că noi am lăsat tot şi Te-am urmat; ce răsplată vom avea?”
 Isus le-a răspuns: „Adevărat vă spun că atunci când va sta Fiul omului pe scaunul de domnie al măririi Sale, la înnoirea tuturor lucrurilor, voi, care M-aţi urmat, veţi şedea şi voi pe douăsprezece scaune de domnie şi veţi judeca pe cele douăsprezece seminţii ale lui Israel.
Şi oricine a lăsat case, sau fraţi, sau surori, sau tată, sau mamă, sau nevastă, sau feciori, sau holde, pentru Numele Meu, va primi însutit şi va moşteni viaţa veşnică.
 Dar mulţi din cei dintâi vor fi cei din urmă, şi mulţi din cei din urmă vor fi cei dintâi.
Matei 19:27-30

Ce esti dispus sa sacrifici pentru Dumnezeu?
El a sacrificat TOTUL...pe Unicul Fiul Sau !
Esti pregatit sa renunti la toate acestea de dragul lui Isus Hristos?
Atunci cand s-a pus intrebarea, pe cine sa trimit? Isus a raspuns:
 Iata-ma trimite-ma !
El a renuntat la Slava cereasca dandu-se ca jertfa, pentru ca TU si EU sa fim salvati.
Raspunde chemarii chiar azi !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu