Versetul zilei

17 octombrie 2012

Vorba mea...

Sunt oameni carora le place sa vorbeasca, dar nu le  place sa asculte.Ascultarea inseamna respect fata de interlocutorul nostru. Cuvintele pe care le rostim au  o mare valoare si o putere enorma. Cuvintele noastre pot zdrobi sau pot ridica, pot rani sau pot vindeca. Niciodata nu am vazut ca tacerea mea sa-i fi provocat rau cuiva, in schimb atunci cand am vorbit mult poate am jicnit sau am ranit.
"Cine vorbeşte mult nu se poate să nu pacatuiasca, dar cel ce-si tine buzele, este un om chibzuit", spune inteleptul  Solomon in  Proverbe 10:19
Gandurile ni le putem masca deseori fata de cei din jur, insa vorbele pe care le rostim sunt cele care ne caracterizeaza foarte usor.
E de ajuns ca cineva sa te raneasca o singura data pentru a-ti schimba felul de a fi pentru totdeauna....
Cine are o inimă inteleapta isi arata intelepciunea cand vorbeste si mereu se vad invataturi noi pe buzele lui. Proverbele 16:23
Imi doresc ca de fiecare data vorbirea mea sa fie dreasa cu sare, sa ridic pe cel cazut si sa vindec pe cel ranit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu